نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد؛

هیج فرقی بین لبخند و اخم دشمن نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هیج فرقی بین لبخند و اخم دشمن ودانه و دام صیاد نیست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، صبح امروز آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با  فرماندهان  و کارکنان یگان های ارتش گفت: دشمنی که دانه می ریزد دام هم به دوش وی خواهد بود و تجربه نیز همین را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در هر جامعه انسان هایی وجود دارند که بین لبخند و اخم دشمن فرق می گذارند افزود: استکبار جهانی، به سنبل غرب، هرکجا امده اند تا جامعه را سالم کند آن را معتادکردند، کشتند و تحمیل کردند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در سیستم سرمایه داری غرب ۹۹ درصد ثروت در دستان ۱ درصد از جمعیت است؛گفت: اگر جامعه ای در شناخت این دشمن مکارکوتاهی کند دیگر از زیر بار بیرون نمی رود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران ،کلمه ی طیبه است افزود: این ارتش که درباره ی کلمه توحید بیش از ۴۸هزار شهید تقدیم کرده است؛ افتخارپایداری برکلمه لااله الا الله و احقاق حق وابطال در دنیای آخر الزمانی دارد.

وی ادامه داد: افتخارات این اندیشه از آنجا است که وقتی دشمن با کارشناسی حساب شده، دشمنی اش را شروع می کند مغز سپهبد قرنی و آیت الله مطهری را همزمان نشانه می رود.

امیر سرتیپ دوم ستاد، ارسلان پرویز فرماندهی ارشد نظامی آجا استان  نیز در دیدار صمیمی گفت: ملت تاکنون فراز و فرود های بی شماری را پشت سر گذاشته اند اما ثابت کرده اند که در همه برهه ها با پیروی از مقام معظم رهبری، از خطرات سربلند بیرون آیند.

وی با بیان منشا اقتدار ملت ها افزود: اتکا به ایمان و خودباوری وهمچنین حضور قدرتمندانه در عرصه های بین المللی از جمله این موارد است.

امیر سرتیپ دوم ستاد، ارسلان پرویزی ادامه داد: شیطان بزرگ با تروریست خواندن ارتش، دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد.

فرماندهی ارشد نظامی آجا استان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی ازبزرگترین دستاورد های پیروزی انقلاب اسلامی است که یک نیروی پر قدرت در کنار ارتش است.

انتهای پیام / ط آ 

سپاه پاسداران یک نیروی پر قدرت در کنار ارتش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.