اصلاح و شناسایی ۴۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اصلاح و شناسایی ۴۵ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در بازدید از محور اردبیل- نمین تصریح کرد: به منظور ارتقا ایمنی محور‌ها و کاهش تصادفات، نقاط حادثه خیز شناسایی می‌شوند.

وی اظهار کرد: پیش از این ۱۰۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده بود که با همکاری پلیس راه بخش عمده اصلاح شد و هم اکنون ۲۰ مورد باقی مانده است و اخیرا نیز ۲۵ نقطه حادثه خیز دیگر شناسایی شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: اصلاح نقاط با همکاری پلیس راه استان عملیاتی شده و به منظور تداوم آن منتظریم تائیدیه اصلاح نقاط شناسایی شده جدید از سازمان مرکزی ابلاغ شود.

رحمتی تاکید کرد: هر چند در برخی محور‌ها ضروری است نسبت به بهسازی جاده‌ها اقدام شود، اما بررسی تصادفات رانندگی نشان می‌دهد، دقت و مراقبت خود رانندگان نقش چشمگیری در کاهش تصادفات دارد.

وی متذکر شد: به موازات کاهش نقاط حادثه خیز بحث آموزش و اطلاع رسانی نیز دنبال می‌شود تا بتوان تعداد تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی را در محور‌های مواصلاتی استان کاهش داد.

انتهای پیام/ح

شناسایی نقاط حادثه خیز در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.