مدل ۲۰۲۰ نیسان ورسا، اتومبیلی زیبا و ایمن‌

اتومبیل نیسان ورسا ۲۰۲۰ محصول جدید شرکت نیسان با ظاهری زیبا و امکاناتی خاص معرفی شد.

مدل ۲۰۲۰ نیسان ورسا، خودرویی زیباتر و ایمن‌تربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  نیسان به تازگی مدل ۲۰۲۰ خودرو Versa را در یک فستیوال موسیقی در جنوب ایالت کالیفرنیا معرفی کرده است. مدل ۲۰۲۰ ورسا از هر زاویه‌ای که به آن بنگرید خودرویی زیباتر و مدرن‌تر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد. طراحی آیرودینامیکی این خودرو علاوه بر کاهش مصرف انرژی در حین حرکت، شتاب خودرو را نیز افزایش می‌دهد و به آن دسته از رانندگانی که عاشق سرعت هستند امکاناتی لذت بخش را هدیه می‌دهد.

ارتفاع مناسب این خودرو از سطح زمین سبب افزایش پایستگی آن و کاهش احتمال سرنگون شدن وسیله نقلیه می‌شود. اگر از کنار به این خودرو نگاه کنید هرچه از عقب به سمت جلو خودرو حرکت کنیم باریک‌تر شدن آن را به خوبی احساس می‌کنید. رینگ‌های Nissan Versa مدل جدید ظاهری جذاب به خودرو بخشیده است.

مدل ۲۰۲۰ نیسان ورسا، خودرویی زیباتر و ایمن‌تر

این خودرو همانند بسیاری از خودرو‌های جدید بدون نیاز به کلید و تنها با فشار دادن یک دکمه مخصوص روشن می‌شود. مهندسان نیسان سیستم‌های صوتی و سرگرمی بسیار مناسبی از قبیل سیستم هوشمند خودرو مجهز به سیستم عامل Android Auto را در آن گنجانده‌اند تا تمامی امکانات لازم در طول سفر‌های دراز مدت فراهم شود.

مدل ۲۰۲۰ نیسان ورسا، خودرویی زیباتر و ایمن‌تر

با توجه به سخت‌گیری‌های زیادی که قانون گذاران اروپایی و آمریکایی در خصوص سیستم‌های ایمنی خودرو‌ها انجام می‌دهند، نیسان نیز خودرو جدید خود را به خوبی با این قوانین منطبق ساخته است تا به راحتی مجوز‌های فروش در آمریکا و اروپا را بدست آورد. از موارد ایمنی که در Nissan Versa 2020 تعبیه شده است می‌توان سپر ایمنی ۳۶۰ درجه، ترمز‌های اضطراری، سیستم تشخیص لاین حرکت، سیستم توفق در پشت چراغ قرمز، سیستم تشخیص نقطه کور و سیستم تشخیص میزان هوشیاری راننده را نام برد.

مدل ۲۰۲۰ نیسان ورسا، خودرویی زیباتر و ایمن‌تر

خودرو Nissan Versa 2020 مجهز به موتور ۱.۶ لیتری است که توانایی تولید ۱۲۲ اسب بخار قدرت را دارد. قیمت این خودرو در ایالات متحده آمریکا ۱۲۳۶۰ دلار است.


بیشتر بخوانید: نیسان لیف - Nissan Leaf پرفروش‌ترین خودرو سال نروژ


انتهای پیام/

خودرو جدید نیسان در کالیفرنیا معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار