صوفیانی، منجی تیم گل ریحان

عملکرد شگفت انگیز صوفیانی در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از دلالیل کسب نتایج خوب تیم گل ریحان البرز محسوب می‌شود.

صوفیانی منجی تیم گل ریحانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود نوش صوفیانی دروازه بان آماده این روز‌های تیم گل ریحان الیرز یکی از مهره‌های کلیدی این تیم است که با توجه به عملکرد خوبش به یکی از مهره‌های تاثیر گذار مجتبی حسینی تبدیل شده است.

این دروازه بان ۲۸ ساله تبریزی اگر چه نتوانسته است آمار قابل قبولی در تیم‌های هم شهری اش به جا بگذارد، اما تقریبا حدود ۶۷ بازی برای تیم‌های شهرداری، تراکتور سازی وگسترش فولاد انجام داده است و تقریبا می‌توان گفت که دینش را به تیم‌های شهرش ادا کرده است.

صوفیانی همچنین سابقه بازی در تیم‌های راه آهن، صنعت نفت و پارس جنوبی را هم دارد و از بازیکنان تاثیر گذار در صعود تیم پارس جنوبی جم هم محسوب می‌شود. بازیکن آماده این روز‌های تیم گل ریحان البرز سابقه بازی برای تیم‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ کشورمان را هم دارد ودر مجمموع ۸ بار پیراهن این تیم‌ها را پوشیده است.

نقطه اوج بازی‌های صوفیانی به بازی کردن برای تیم گل ریحان البرز می‌گردد، جایی که این بازیکن با سیو‌های به موقع و شروع مجدد‌های فوق العاده خودش به یکی ازبازیکنان تاثیر گذار این فصل لیگ دسته یک تبدیل شده است و دو گل از گل‌های تیم گل ریحان از رو‌ی شروع مجدد‌های این بازیکن به ثمر رسیده است.

شروع مجدد‌های این بازیکن در فصل اخیر لیگ دسته یک او به عنوان رقیبی برا علیرضا بیرانوند در چشم فوتبال دوستان تداعی کرده است.

تیم فوتبال گل ریحان البرز با کسب ۴۵ امتیاز از ۲۷ بازی در رده سوم لیگ دسته اول کشور قرار دارد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار