قرارگاه مردمی امام سجاد زرندیه در جهت استحکام بخشی سیل بند‌ها

قرارگاه مردمی امام سجاد شهرستان زرندیه با استحکام بخشی سیل بند‌ها واقعه را قبل از وقوع علاج می‌کند.

قرارگاه مردمی امام سجاد زرندیه در جهت استحکام بخشی سیل بند‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ قرارگاه مردمی امام سجاد (ع) شهرستان زرندیه که زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه کار می‌کند، در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سازندگی با استفاده از نیرو‌های مردمی و بویژه در بخش محرومین مشغول به فعالیت است و با استحکام بخشی سیل بند‌ها واقعه را قبل از وقوع علاج می‌کند.

حجت السلام مطهری مسئول قرارگاه امام سجاد (ع) شهرستان زرندیه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: قرارگاه امام سجاد (ع) الان درحال حاضر در روستای منجقان در بخش خرقان در حال تسهیل سیل بند‌هایی که دراین مسیر قرار دارد.

حجت السلام مطهری افزود: ابا کمک مسئولان بایدارتفاع سیل بند‌ها را افزایش دهیم تا علاج واقعه قبل از وقوع باشند که اگر در آینده باران‌های بیشتری آمدو سیل جاری شد بتوان سیل را مهار کرد و از خسارت‌های احتمالی جلو گیری باشد.

وی ضمن تشکر از تمام نیرو‌های یاری دهنده از جمله سپاه زرندیه و بسیجیان و گروه یاران انقلاب اضافه کرد: نیرو‌های قرارگاه امام سجاد (ع) و یاران انقلاب همچنین کمک زیادی به سیل زدگان و جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال به استان‌های سیل زده به لرستان وخوزستان می‌کنند که که این کمک‌ها استمرار دارد تا از آلام و مصیبت هائی که به آن‌ها وارد شده کاسته شود.

نعمتی از بخش خصوصی هم که بطور رایگان ماشین الات سنگین خودرا در اختیار این قرارگاه قرارداده  گفت: ما نیرو‌های مردمی قرارگاه امام سجاد (ع) در شهرستان زرندیه طبق گفته مقام معظم رهبری که اعلام کردند کلیه نیرو‌های نظامی و انتظامی و مردمی در اختیار سیل زدگان و سازندگی باشند بعنوان یک سرباز این مملکت با امکاناتمان در اختیار این مردم هستیم.

وی افزود: از روز اول به فرمانداری و سپاه و بنیاد مسکن اعلام کردیم که ماشین الات ما در اختیار مردم و نظام هستند و آماده به خدمت هستیم و امروز با این امکانات در حال تسهیل سر ریز سد روستای منجقان هستیم تا در مواقعی که باران امد بوسیله سرریز تخلیه شود و آسیب و خسارتی به روستا‌های پائین دستی وارد نکند.

انتهای پیام / ج

قرارگاه مردمی امام سجاد شهرستان زرندیه در خدمت مردم سیل زده

برچسب ها: سیل ، کمک های مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.