آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک؛

سپاه در قلب ملت ماجا دارد

امام جمعه اراک گفت:سپاه در قلب ملت ما جا دارد.

سپاه در قلب ملت ماجا داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره به اینکه ترامپ با موضع گیری ها و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها قصد خوش رقصی برای نتانیاهو را داشت گفت: سپاه در قلب ملت ما جا دارد وهمه مردم ما سپاهی هستند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:آمریکایی‌ها با این کار خبط بزرگی مرتکب شدند و خیال می‌کنند با این خط ها موفق هستند اما عزت سپاه کم نمی شود و روز به روز بر عظمت سپاهان افزوده می‌شود چومسپاه جایگاه ویژه در قلب ملت ما و ملت‌های منطقه دارد و در همه جامعه ایران, عراق, لبنان , سوریه و سرزمین‌های اشغالی هم همینطور است.

وی اضافه کرد:  انتقال سفارت به قدس شریف, اعلام تعلق ارتفاعات جولان به اسرائیل و قرار دادن نام سپاه پاسداران اسلامی در لیست سازمان های تروریستی کارهایی بود که آمریکا برای خدمت انتخاباتی به نتانیاهو انجام داد که نشانه رسوایی آمریکاست و نشان می دهد که این کشور تحت تاثیر ناخواسته نتانیاهو است که آبروی خودشان را می‌برند و بردند و خواهند برد .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد:  دشمنان انقلاب از روز اول هم هیچ رابطه خوبی با سپاه ,ولایت فقیه, خبرگان رهبری,مردم شریف نداشتند و به خاطر همین عناد حزب الله , حشد الشعبی,سپاه و شخصیت‌های مختلف را تحریم می کنند و این دشمنان نادان میخواهند با این کارها ضربه بزنند اما عزت سپاه بیشتر می شود.

وی با اشاره به نیاز مناطق سیل زده به کمک ادامه داد: ۱۰ میلیارد متر مکعب آب وارد استان خوزستان شده است و این سیل امتحانی الهی برای خودمان است که بتوان نقاط ضعف را جبران کنیم و برنامه ریزی کنیم و میدان گرفتاریهای مردم به خصوص مردم سیل زده میدان خدمت است اما باید خدمتگزاری واقعی برای جامعه باشد وخدا انشالله توفیق خدمت خالصانه به همه ماها عنایت بفرماید.

امام جمعه اراک اظهار کرد:  نیروهای استان مرکزی در کمک به مردم سیل زده استان لرستان منطقه ماژین را خدمت رسانی کردندو در استان خوزستان هم کمک های استان ارسال شده وجوانان غیرتمند مدیران مسئولان بسیجیان ارتشیان,هلال احمر عشایر غیور بهزیستی کمیته امداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه روح الله استان در منطقه شوش تا اهوازدر حال کمک هستندو باید تلاش کنیم مردم شریف منطقه کمترین آسیب وکمترین تلفات را ببینند.

وی گفت:سد کمال صالح که سال گذشته مسئولان نگرانی کم آبی آن را داشتند امروز با ۲۴۰ میلیون ۲۵۰ میلی لیتر پر شدع در حالی که همه نگران بودند که سد به کف خود برسد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به گام دوم افزود: باید با قدرت و برنامه‌ریزی و مجاهدت کارها را دنبال کرده و پوزه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را باید به خاک ذلت بمالیم و خداوند وعده نصرت داده ما به وعده‌های خداوند خیلی امیدواریم.

وی تصریح کرد:ان شاء الله گام بلندی در استان در زمینه تولید و اشتغال در سال رونق تولید برداریم وظرفیت استان مرکزی در این زمینه بسیار بالاست و مذاکرات با عراق راهگشاست انشالله دولت و مجلس همه کمک بدهند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد:حمایت از تولید واحدهای صنعتی وکشاورزی دامی تولید تولیداستان مرکزی نه تنها در خدمت رسانی و حمایت از سپاه و نیروهای مسلح و ارتش پرداخت و یقین الگو باشند در رشد علمی پیشرفت و فناوری الگو باشد.

روز ولادت حضرت علی اصغر روز جوان حضرت علی اکبر روز جوان هم از موضوعات خطبه های نماز جمعه اراک بود.

انتهای پیام /ج

خطبه های نماز جمعه بیست وسوم فروردین اراک

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.