آغاز عملیات اجرایی چند طرح خدمات شهری دردلیجان

عملیات اجرایی چند طرح خدمات شهری بااعتبار ۱۰ میلیارد ریال دردلیجان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی چند طرح خدمات شهری دردلیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ عملیات اجرایی چند طرح خدمات شهری شهر دلیجان در مراسمی با حضور امام جمعه وجمعی از مسئولان شهرستان دلیجان  با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 فرداد شهردار دلیجان  در حاشیه این مراسم در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: این طرح‌ها بصورت فوری وتا ابتدای تابستان توسط شهرداری دلیجان انجام می‌گیرد و به بهره برداری خواهد رسید.

فرداد افزود: این طرح‌ها شامل احداث بوستان ولایت به وسعت ۴ هزار مترمربع در شهرک امام علی، بازسازی ومنظرآرایی بوستان‌های ملت، شهیدصدوقی، سرو، کاج، سلامت، لاله ونیز انجام روکش آسفالت معابرشهری اعلام کرد.

امام جمعه شهرستان دلیجان هم در این مراسم توسعه فضای سبز را برای ایجاد روحیه نشاط درجامعه مفید دانست وتلاش برای توسعه شهری را حرکت در جهت عمل به شعار سال ارزیابی کرد.

شهرستان دلیجان یکی از شهرستان‌های استان مرکزی با دو شهر دلیجان و نراق است که از شمال به استان قم و از جنوب به استان اصفهان و از شرق به شهرستان کاشان و از غرب به شهرستان محلات همسایه است.

انتهای پیام / ج

کلنگ زنی چند طرح خدمات شهری دردلیجان با حضور امام جمعه این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.