همایش مجمع خیرین شهرستان خنداب

همایش مجمع خیرین شهرستان خنداب با حضور فرماندار برگزار شد.

همایش مجمع خیرین شهرستان خنداببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان خنداب با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حاجعلی بیگی فرماندار شهرستان خنداب در این جلسه به چالش‌ها و تنگنا‌های مالی در سال تحصیلی جدید بخصوص استقرار پایه دوازدهم اشاره کرد و از اعضای مجمع درخواست کرد با کمک و مساعدت خود این مدیریت را یاری کنند.

حاجعلی بیگی افزود: تمامی سیستم‌های کامپیوتر‌های مدارس از کار افتاده شده اند و نیاز است خیرین برای نوسازی سیستم‌ها و امکانات بهتر مدارس و ایجاد ارتقاء سطح کیفی تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خنداب هم گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند و در بخش خیرین مدرسه یار می‌توانیم با بهره گیری از ظرفیت این عزیزان در بهسازی و فعالیت‌های خرد به دستاورد‌های مطلوبی دست پیدا کنیم.

ابراهیمی افزود: قبلا در سطح مدارس فعالیت‌هایی به صورت پراکنده صورت می‌گرفت که با راه اندازی مجمع، کلیه فعالیت‌های ساخت و ساز و کمک به صورت متمرکز به حساب مجمع واریز و در راستای اهداف آموزشی و ساخت و ساز مصرف می‌گردد.

انتهای پیام / ج

جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان خنداب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.