بارش ۲۸ میلیمتری باران همراه با رعد و برق شدید در چابهار

بارش ۲۸ میلیمتری باران همراه با باد، رعد و برق شدید در چابهار از بامداد امروز یکشنبه آغاز و موجب آبگرفتگی معابر، و خسارت به زیرساخت‌ها و تاسیسات عمومی شده است.

بارش ۲۸ میلیمتری باران همراه با رعد و برق شدید در چابهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،بخشدار مرکزی چابهار ظهار داشت: بارش باران سبب آبگرفتگی معابر و نفوذ آب به برخی از واحد‌های مسکونی روستای کمب و دیگر نقاط حاشیه این شهر شده است.

عبدالطیف شیخ زاده افزود: بارندگی‌ها همراه با وزش شدید باد موجب قطعی مکرر برق و خسارت به تاسیسات در نقاط مختلف روستایی شده است.

وی از عدم بازگشایی برخی از معابر مسدود شده در حاشیه شهر چابهار انتقاد کرد و گفت:از شب گذشته تاکنون بسیاری از جمعیت حاشیه شهر گرفتار آبگرفتگی شدند.

بخشدار مرکزی چابهار بیان کرد: به دلیل نوع سازه مسکونی حاشیه نشینان و عدم استحکام بنا‌ها امکان هرگونه خسارت مالی و جانی وجود دارد.
وی توجه بیشتر نهاد‌های خدمات رسان و اعضای ستاد مدیریت بحران به نقاط حاشیه شهر چابهار را خواستار شد و خاطرنشان کرد: تیر‌های برق از پلیس راه به طرف روستای آبکان شکسته و ۲ نقطه روستایی شامل آبکان و لکی از دیشب تاکنون فاقد برق هستند.

شیخ زاده از تلاش ستاد مدیریت بحران چابهار برای بازگشایی معابر مسدود شده، مسیر رودخانه، آبراه‌های حاشیه شهر بویژه روستای کمب قدردانی کرد و افزود: یک دستگاه بولدوزر دیشب تا ساعت سه بامداد مشغول بازگشایی مسیر‌های مسدود شده بوده است.

رئیس اداره هواشناسی چابهار اظهار داشت: بارندگی شب گذشته تا ساعت هفت صبح امروز در نقاط مختلف شهرستان‌های ساحلی چابهار و کنارک رخ داده است.

محمدرضا سالاری فنودی افزود: شهر چابهار ۲۸ میلیمتر، شهر کنارک ۲۱، فرودگاه کنارک ۱۷، باهوکلات ۱۳، طیس ۱۵، نگور ۹، کمبل سلیمان ۲۲، پسابندر ۱۳، زرآباد ۷، کهیر ۱۱، مومان ۲۲ و سورکمب ۲۴ میلیمتر ثبت شده است.

وی بیان کرد: تا صبح فردا دوشنبه در سواحل و روی دریا رگبار متوسط تا سنگین و وزش باد‌های شدید را شاهد خواهیم بود و دریای عمان متلاطم و توفانی است.

انتهای پیام/گ

بارش  باران همراه با رعد و برق شدید در چابهار

برچسب ها: سیلاب ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار