اردبیل آماده میزبانی بالاترین سطوح مسابقات والیبال در دنیا را دارد

رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: اردبیل آماده میزبانی بالاترین سطوح مسابقات والیبال در دنیا را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، رئیس هیات والیبال استان اردبیل در بازدید داوری سرپرست فدراسیون والیبال از وضعیت سالن ورزشی رضازاده اردبیل افزود: در حال حاضر استان اردبیل با برخورداری از پیشرفته‌ترین سالن و امکانات برگزاری مسابقات والیبال، آمادگی کامل برای میزیانی از بالاترین سطوح مسابقات این رشته ورزشی را در دنیا دارد و در این زمینه از تمام استان‌های ایران حتی تهران نیز در وضعیت بهتری قرار داریم.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان، با توجه به تجربه سال‌های گذشته، علاقه مندی جوانان و نوجوانان را به این رشته بشدت افزایش می‌دهد و خیل علاقمندان یادگیری این ورزش در تابستان به هیات والیبال استان مراجعه خواهند کرد.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای مربیان سعی خواهیم کرد به بهترین وجه ممکن از شرایط بوجود آمده در راستای ارتقای کیفی والیبال استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در زمینه تجهیزات آموزشی والیبال برای سطوح پایه نیز با این که در سه سال گذشته پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات را تهیه کرده ایم، اما با توجه به حجم علاقمندان والیبال در استان از فدراسیون والیبال درخواست کرده ایم تا به استان اردبیل نگاه ویژه تری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

بازدید سرپرست فدراسیون والیبال از مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.