تشریح برنامه های هفته جوان در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه ۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز هفته‌ی جوان است، به تشریح برنامه‌های این هفته در کرمان پرداخت.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه ۱۱ شعبان، روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) فرزند امام حسین (ع)، به عنوان روز جوان نامگذاری شده، گفت: ۲۶ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه نیز به عنوان هفته جوان نامیده شده است.

وی به تشریح برنامه های این هفته در کرمان پرداخت و افزود: دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان (۲۶ فروردین)، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌های کرمان (۲۷ فروردین)، برگزاری مسابقات ورزشی سازمان‌های مردم نهاد جوانان (۲۷ فروردین)، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان برتر (۲۸ فروردین)، تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان استان کرمان با شهدا و دیدار با خانواده شهدای جوان (۲۹ فروردین) از مهمترین برنامه های این هفته در کرمان است.

امیری خراسانی اردوی گردشگری دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان (۳۰ فروردین)، کوهپیمایی عمومی و جامعه ورزش و جوانان استان کرمان (۳۱ فروردین)، دیدار و تجلیل از مفاخر استان کرمان (۳۱ فروردین)، جشن‌های جوان مرکز استان همراه با جمع آوری کمک‌های مردمی و گلریزان برای سیل زدگان کشور (از ۳۰ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه) و ... را از دیگر برنامه های شاخص این هفته برشمرد.

انتهای پیام/ب

برنامه های اداره کل ورزش و جوانان کرمان در هفته جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار