اجرای ۶۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی درهفته جوان در آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ازاجرای ۶۰۰ برنامه ورزشی وفرهنگی درهفته جوان دراستان خبرداد.

اجرای ۶۰۰ برنامه درهفته جوان دراذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در نشست خبری با خبرنگاران از اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه ورزشی دراستان،گفت:مهم‌ترین برنامه هفته جوان ۲۸ فروردین ساعت ۹ صبح دیدارباامام جمعه، تجلیل ازجوانان نمونه، تجلیل از خانواده جوانانی که اعضای بدنشان پس از مرگ مغزی به افراد دیگر اهدا شده،جشن گلریزان سیل، برای پنجمین سال جشنواره جوان سرباز، تجلیل از ۳۰ جوان برتر نیرو‌های مسلح، بیش از ۵۶۰ کارگاه اموزش ازدواج و سمن برتر جوانان سال ۹۷ هم انتخاب و معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ بیش از ۱۳۲ سمن داشتیم که در پایان سال ۹۷ به ۱۷۲ سمن رسید، تصریح کرد: تعداد سازمان‌های جدید مردم نهاد استان، بیش از سهم وزارت است که بر روی کیفیت موسسات مردم نهاد و سمن‌ها تاکید داریم.

وی برنامه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، برای سال ۹۸ در حوزه جوانان این است که برگزاری بسیاری از برنامه‌های دستگاه‌های استان را به سمن‌ها واگذار کنیم، افزود: چرا که باید به جوانان این فضا را بدهیم که وارد گود شوند و از ظرفیت آن‌ها نهایت استفاده را بکنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان، با اشاره به ساخت و ساز سالن‌های ورزشی در استان علی رغم مشکلات بودجه ای، ابرازکرد: در اردیبهشت ۹۷ نتوانسته بودیم لیستی برای سالن‌های آماده افتتاح ارائه دهیم، ولی تا پایان سال گذشته ۱۵ سالن و امسال ۳ سالن افتتاح شد.

بهتاج بیان کرد: در حال انجام تعمیرات اساسی در ساختمان خانه جوانان هستیم و تجهیز این ساختمان، می‌تواند پایگاهی برای جوانان ایجاد کند و طی صحبت‌هایی که با شهردار داشتیم، می‌خواهیم شعبه دوم خانه جوانان را نیز احداث کنیم.

انتهای پیام/

ساخت و ساز سالن‌های ورزشی در استان آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.