تبریز؛

جوانان در انتخابات پیش رو به طور گسترده شرکت کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به منزله ثبات نظام است و جوانان باید بر اساس تعهد خود در این عرصه شرکت گسترده ای داشته باشند.

جوانان در انتخابات پیش رو به طور گسترده شرکت کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهدشبستری در دیدار با جوانان منتخب و نخبه استان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، افزود: جوانان باید از دوستان و آشنایان نیز برای شرکت در انتخابات دعوت کنند تا افراد اصلح انتخاب شوند، زیرا اصل حضور سبب اقتدار کشور و ثبات نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان با حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رای باردیگر انسجام ملی ایرانیان را خواهند دید.
وی اظهار کرد: مساله اشتغال و آسیب های اجتماعی قشر جوان باید توسط مسئولان و نهادهای مربوطه باید جدی گرفته شود و اهتمام لازم در این زمینه به وجود آید.
وی از دولت خواست نسبت به اشتغال جوانان راهکارهای عملی و جدی به کار گرفته و مانع از سرخوردگی و افسردگی جوانان کشور شود.
امام جمعه تبریز، دوران جوانی را یک فرصت ارزشمند و مغتنم دانست و اظهار کرد: دوران جوانی بهترین زمان برای فراگیری علم و تحصیل کمالات است، چون در دوران کهولت آموزش علم بسیار سخت است.
آیت الله مجتهدشبستری ادامه داد: روحیه جوانان به گونه ‌ای است که عدالت طلب و به فکر احقاق حق مظلومان هستند، زیرا آلودگی‌ های دنیوی جوان را غرق نکرده و این امر موجب تجلی روحی می‌ شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، یادآور شد: در این روزها جوانان و نوجوانان بیکار هستند که با توجه به حساسیت بالای اوقات فراغت ، باید کلاس‌ های متنوعی در مراکز مربوطه به خصوص مساجد برگزار شود.
امام جمعه تبریز با اشاره به افزایش طلاق بین جوانان و با بیان اینکه طلاق در اسلام به شدت نهی شده است، گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور طلاق است که باید به آن توجه ویژه ای شود و متاسفانه در اثر غفلت‌ها و عدم رعایت اخلاق اجتماعی، اختلافاتی پیش می‌ آید که در نهایت کار زوجین به طلاق می‌ کشد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار