نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه

بسیاری از مشکلات کشور با ایجاد مخازن ذخیره آب برطرف می شود

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ایجاد مخازن ذخیره آب و ذخیره بارش‌ها و آب‌های روان حاصل از آن می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.

بسیاری از مشکلات کشور با ایجاد مخازن ذخیره آب برطرف می شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما ظهر امروز یکشنبه در نشست با اعضای شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان اظهار داشت: ایجاد مخازن ذخیره آب بر سر راه آبریز‌های کشور و ذخیره بارش‌ها و آب‌های روان حاصل از آن می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف سازد و حتی از وقوع سیل جلوگیری کند.

وی افزود: یکی از مشکلات کشور ایران کمبود ذخایر آب است و نباید در چنین شرایطی اجازه دهیم در سال‌های پر بارش این حجم از آب کشور هدر برود و حتی به تهدید علیه مردم تبدیل شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: در جریان سیل اخیر مسئولان استان کرمانشاه زحمات بسیاری کشیدند که جای تقدیر دارد چرا که با وجود بارش‌های شدید و ورود آب‌های فراوان به استان بهترین مدیریت انجام شد و کمترین مشکل ممکن برای مردم در این استان ایجاد شد.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز نشان داده ایم که هر جا انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم نتیجه می‌گیریم و پیشرفت خواهیم کرد و در چنین فضایست که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت الله علما افزود: تمام وحشت آمریکا نیز از همین روحیه‌ی انقلابی کشور است که با اقدام اخیر خود علیه سپاه سعی کرده است پرچم دار فعالیت‌های انقلابی کشور را تحت فشار قرار دهد و این را بدانید که تا زمانی که روحیه انقلابی و مدیریت و کار انقلابی در کشور باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 انتهای  پیام/ز


یکی از مشکلات کشور ایران کمبود ذخایر آب است

برچسب ها: آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار