کرمانشاهیان بیش از ۶ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد استان بیش از ۶ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان کمک مردمی برای سیل زدگان کشور جمع‌آوری کرده است.

کرمانشاهیان بیش از ۶ میلیارد به سیل زدگان کمک کردندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: حدود ۲۰۰ میلیون تومان از این میزان کمک‌ها نقدی و باقی این کمک‌ها در قالب ۵۵ هزار بسته مواد غذایی و آب آشامیدنی، ۵۷۰ تخته فرش و موکت، بیش از ۱۶ هزار تخته پتو، ۲۸۷ اجاق گاز، هفت هزار و ۵۷۸ کفش و البسه و حدود ۳۰ هزار بسته دیگر شامل سایر لوازم ضروری بوده است.

وی تاکید کرد: کمک‌های غیرنقدی در قالب ۵۰ کامیون و پنج وانت نیسان به مناطق سیل زده ارسال شده و کمک‌های نقدی نیز به حساب متمرکز استان‌های درگیر با سیل واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه تاکید کرد: مردم خیر استان می‌توانند برای کمک به سیل زدگان کمک‌های خود را به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد اهدا کنند.

مردم استان کرمانشاه می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ و یا شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان مشارکت کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

۵۰ کامیون و پنج وانت نیسان به مناطق سیل زده ارسال شد

برچسب ها: سیل ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
درود بر مردم شریف وغیور کرمانشاه
آخرین اخبار