جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین با برند کوچ اردیبهشت‌ماه امسال در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه گردشگری استان گفت:جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین از ۹ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه امسال با حضور همه استان‌های عشایرخیز کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره با حضور ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره آداب و رسوم عشایر استان‌های مختلف کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا جلسه‌ای با حضور مسئولان امور عشایر کشور به منظور جذب همکاری دستگاه‌هایی مانند امور عشایر در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه این جشنواره تاکنون چهار بار برگزار شده است، گفت: این جشنواره سال ۸۵ با حضور ۱۵ استان، سال ۸۹ با حضور ۱۴ استان، سال ۹۵ با حضور ۱۶ استان و سال ۹۷ با حضور ۲۰ استان برگزار شد.

انتهای پیام/غ

حضور عشایر کشور در جشنواره ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.