سعداوی: بازی‌ها حساس و غیر قابل پیش بینی هستند

سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: بازی‌های حساسی در لیگ آزادگان داریم و نتایج این بازی‌ها غیر قابل پیش بینی است.

نعیم سعداوی سرمربی سابق تیم ملی امید در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص سه بازی حساس لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: با توجه به این که مسابقات هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند، بازی‌ها حساس و نتایج این بازی‌ها غیر قابل پیش بینی است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در خصوص بازی حساس دو تیم گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت گفت: هردو تیم از تیم‌های شایسته لیگ هستند و از مربیان جوان و با کیفیتی برخوردار هستند که تا این جای مسابقات کار بزرگی انجام داده اند. سعداوی همچنین معتقد بود که تیم شایسته‌تر برنده این بازی بزرگ خواهد بود.

سعداوی همچنین از مسابقه دو تیم گل گهر و فجر سپاسی به عنوان بازی یاد کرد که هیچ چیز از آن مشخص نیست و نمی‌شود آن را پیش بینی کرد.

وی در ادامه به تمجید از مهاجمان و آمار گلزنی تیم گل گهر پرداخت و معتقد بود که آمار خوب گل زنی مهاجمان این تیم گویای همه چیز درباره این تیم هست.

مربی سابق تیم ملی امید ایران در ادامه به تمجید از تیم شاهین بوشهر و مربی جوان آن‌ها عبدالله ویسی پرداخت و معتقد بود که تجربه‌ی ویسی به کمک این تیم آمده است تا این تیم به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر شناخته شود.

وی همچنین در خصوص بازی حساس دو تیم شاهین بوشهر و ملوان انزلی افزود: بازی بین این دو تیم به خاطر شرایط تیم شاهین یک بازی حساس خواهد بود که نتیجه اش در سرنوشت تیم شاهین تاثیر گذار است. سعداوی همچنین در خصوص تاثیر خداحافظی پژمان نوری و غیبتش در این بازی گفت: پژمان یک بازیکن با کیفیت و توانمند بود، اما غیبت او در این بازی تاثیر چندانی نخواهد داشت، زیرا بازیکنان جایگزین جای خالی او را جبران می‌کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود طبق قرعه مسابقات در این هفته به استراحت می‌پردازد.

 

انتهای پیام/

 

آخرین آمار از لیگ دسته یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار