پویش جامعه فرهنگ و هنر مشهد برای کمک به مناطق سیل زده

با توجه به خسارات و آسیب های که در مناطق سیل زده رخ داده پویش جامعه فرهنگ و هنر خراسان رضوی برای کمک به هموطنان سیل زده برگزار شد.

پویش جامعه فرهنگ و هنر مشهد برای کمک به مناطق سیل زده جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در حاشیه بازدید از غرفه جمع آوری کمک به سیل زده گان که در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) برپا شده است در مصاحبه با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با توجه به خسارات و آسیب هایی که در مناطق سیل زده رخ داده است تصمیم بر این شد که پویش جامعه فرهنگ و هنر خراسان رضوی برای کمک به هموطنان سیل زده را برگزار کنیم.

وی افزود: هدف ما بر این بود که هم هنرمندان بتوانند کمک کنند و هم یک تبلیغ باشد برای اینکه کمک به هم نوع به عنوان یک فرهنگ عمومی انجام شود.

مروارید گفت: گروه‌های هنری که در مشهد و شهرستان‌ها مانند گروه داروک هستند در یک کار خیرخواهانه عواید فروش نمایش‌های خود را به سیل زد گان اختصاص دادند.

وی افزود: ما طبق گفتگو‌هایی که داشته ایم با استان گلستان قول این را داده ایم که اگر احتیاج است هنرمندان و گروه‌های هنری مشهد برای اجرا به شهرستان‌های سیل زده بروند.

مروارید گفت: بسیج‌های رسانه، مساجد و کتاب فروشی‌ها هم فعالیت‌های بسیار گسترده و خوبی برای کمک به سیل زده گان انجام داده اند.

انتهای پیام//ا. آ

 

پویش هنرمندان و فرهنگیان برای کمک به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.