تحکیم روابط ایران و ارمنستان

استانداراصفهان در دیدار اسقف پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: قراراست یک دانشگاه به وسیله اصفهانی ها در ایروان راه اندازی شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان گفت :زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان توحیدی دراصفهان نمونه ای از حرکت و وحدت ملی است و سفر نخست وزیر ارمنستان منجربه تحکیم روابط فرهنگی و اقتصادی دو ملت شده است

اسقف پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران  هم در این دیدار گفت:اصفهان را خانه خود میدانیم و اعتقاد داریم اقلیت های مذهبی آزادانه در ایران و اصفهان زندگی میکنند.

سیپان کاشجیان  افزود:از استاندار و مدیران اصفهان در میهمان نوازی از نخست وزیر ارمنستان تشکرمیکنم.

وی  در ادامه با تبریک سال نو تصریح کرد:از وقوع سیل و حوادث مرتبط با آن تاسف میخوریم و با خانواده های قربانیان این وقایع ابراز همدردی میکنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۸ کامیون به ارزش ۶۰میلیارد ریال کمک های مردم استان را به مناطق سیل زده اعزام شد ادامه داد: در حادثه سیل اخیر که در برخی استانهای کشور رخ داده است هرچند شاهد خسارات متعددی بودیم اما همدلی مردم عاملی است برای کاهش آلام سیل زدگان، اصفهان به صورت رسمی معین استان خوزستان است اما خدمات استان در لرستان هم ملموس است.

 

انتهای پیام/ی

 

اصفهان در ایروان دانشگاه می سازد

برچسب ها: اخبار ا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.