کشف حدود ۳۵ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته حدود 35 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که رکورد بی‌سابقه برای استان به شمار می‌رود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرضا با اشاره به گزارش عملکرد نیروی انتظامی استان در سال ۹۷ اظهار داشت: در سال گذشته ۴ هزار پرونده قاچاق کالا در این استان تشکیل شد و کالا‌های قاچاق به ارزش ۱۲۸ میلیارد تومان از آنان کشف شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۳۵ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که رکورد بی‌سابقه برای استان به شمار می‌رود و در این راه یکی از افسران ارزشمند نیروی انتظامی به شهادت رسید، افزود: این حجم مواد کشف شده مبین اشراف اطلاعاتی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ۹۰۰ وسیله نقلیه حامل کالا‌های قاچاق توقیف شد، گفت: اولویت نیروی انتظامی اصفهان برخورد با دانه درشت‌ها است و ۷۰ درصد افزایش برخورد با باند‌های قاچاق کالا در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ وجود داشته است.

وی با اشاره به انهدام ۵۱ باند جعل و کلاهبرداری در استان اصفهان بیان کرد: ۲۵ هزار نفر فرد از قاچاقچی، توزیع‌کننده، فروشنده و معتادان متجاهر در سال گذشته در سطح استان اصفهان دستگیر شدند.

معصوم‌بیگی با اشاره به اجرای هزار و ۲۰۰ طرح پاک‌سازی در کانون‌های جرم در سطح استان اصفهان بیان کرد: در سال گذشته ۱۶۲ باند مواد مخدر در استان اصفهان منهدم شدند.

در این مراسم از خدمات ۱۹ ماهه سرهنگ محمدحسین باباکلانی تقدیر و سرهنگ صادق کاظمی به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی شهرضا معرفی شد. وی پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان نائین بود.

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.