دعا خواندن مردم فرانسه برای کلیسای نوتردام + فیلم

مردم فرانسه برای کلیسای نوتردام مراسم مذهبی برگزار کردند.

دعا خواندن مردم فرانسه برای کلیسای نوتردام + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته کلیسای متعلق به قرون وسطی نوتردام فرانسه دچار آتش سوزی شد.

آتش باعث فروریختن برج ناقوس این کلیسای قدیمی شد. این اتفاق با واکنش‌های متفاوتی از طرف سیاستمداران و شهروندان فرانسوی روبه‌رو شده است.

مردم شهر نوتردام برای کلیسای شهرشان دور یکدیگر جمع شدند و به صورت دسته جمعی دعا خواندند.


بیشتر بخوانید: رسوایی بزرگ اربابان کلیسا در آلمان + فیلم 


انتهای پیام/
 

حریق در کلیسای نوتردام + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فریبرز واصل
۱۰:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
گیرم که خلق را به فریبت فریفتی ....... با دست انتقام طبیعت چه میکنی.! و اما آتش سوزی در کلیسای نهصدساله. حالا ببینید برای انحراف کشیدن افکار عمومی به ترکاندن بمب های خبری از این قبیل دست میزنند، باید ازینها پرسیددفعه قبل که حمله تروریستی در فرانسه راه انداختید آیا اثری در بهانحراف کشیدن افکار عمومی فرانویها وتظاهرات کنندگان داشت که کلیسای نهصدساله را هم به آتش کشیدید.؟ قمار باز هم قماربازهای قدیم، وقتی میدیدداره میبازه قبل از اینکه کت و پالتواش را ببازه از پای میز قمار بلند میشد، کمکهای خداوند یکتا که یکی از جلوه هایش مکرو و مکرالله هست، ببینید از کی شروع به رو کردن دست این به ظاهر مدافعان (حقوق بشر) کرده باشد که واقعه حتمی ظهور منتظرین بیش از این منتظر نگذارد. عجل الا ظهورک راستی چرا آقایان مسعولین ما هروقت از جانب غرب مورد اتهام قرار میگیرند میآیند در رسانه های کشور شروع به رفع اتهام میکنند در صورتیکه میتوانند حد اقل مقابله به مثل میشه کرد، مثلا شما این دهزار زندانی تظاهرات مسالمت آمیز آزاد کنید، دست از کشتار وآزار مردم کوچه و بازار بردارید بعد بیایید در مورد زندانیان ما داد سخن سر دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مردمی که سرتا پایشان گناه است. جامعه ای سکولار را تشکیل و دین را از صحنه اجتماع خارج و آن را تحریف کرده اند و با مالیات آن ها مردم مسلمان و غیر مسلمان را شکنجه ها دادند و کشتند و قصه جنایت هایشان طولانیست اکنون عزادار کلیسا شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
کلیسای نوتردام در پاریس است.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی گلپایگان
۱۱:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
بسم الله الرحمن الرحیم
به عنوان یک مسلمان متعصب شیعه
شاکر خداوند متعال هستم که به کسی آسیب نرسید . در این آتش سوزی
و با تمام مسیحیان ابراز همدردی می کنم .
همدردی ما خیلی احساس واقعی دارد چون ما انفجار حرمین عسگرین را دیده ایم برای همین از عمق وجود ناراحت هستیم حتی اگر آتش سوزی غیر عمدی به اماکن مقدس دیگر ادیان باشد چه برسد به حمله های تروریستی.
آخرین اخبار