بازگشت پارک تفریحی بوجه خمین به منابع طبیعی

زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از بازگشت پارک تفریحی بوجه خمین به منابع طبیعی خبرداد.

بازگشت پارک تفریحی بوجه خمین به منابع طبیعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در سفر به شهرستان خمین از بازگشت پارک تفریحی بوجه خمین به منابع طبیعی خبرداد.

زندیه وکیلی در خصوص لزوم حفظ و حراست از پارک تفریحی بوجه بعنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری شهر خمین تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مالکیت زمین این منطقه طی سالیان گذشته و طی دستورالعمل‌های ابلاغی از منابع طبیعی به راه وشهرسازی منتقل گردیده است.

وی اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل‌های جدید و لزوم برگرداندن مالکیت پارک‌های جنگلی به منابع طبیعی، اداره منابع طبیعی حداکثر ظرف ۱۰ روز آینده نسبت به تهیه نقشه دقیق پارک جنگلی بوجه و پیگیری انتقال سند مالکیت این بخش از راه و شهرسازی به منابع طبیعی اقدام لازم را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به پایان قرداد شهرداری خمین جهت حفظ و حراست از این منطقه بیان کرد: پس از انتقال سند‌ها حداکثر ظرف مدت یک هفته اداره منابع طبیعی اقدام لازم جهت عقد قرارداد واگذاری بهره برداری و حفظ و حراست از پارک جنگلی بوجه به شهرداری خمین را در دستور کار قرارخواهد داد.

انتهای پیام / ج

طبق بخشنامه بازگشت پارک تفریحی بوجه خمین به منابع طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.