مدیر مرکز حافظ شناسی گفت: این مرکز تفاهم نامه‌ای پژوهشی به ارزش سالانه ۱۲۰ میلیون ریال برای فعالیت‌های علمی با استاد دانشگاه ملی استرالیا امضاء کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کاووس حسنلی مدیر مرکز حافظ شناسی بیان کرد: در این تفاهم نامه پیش بینی شده که زهرا طاهری استاد دانشگاه ملی استرالیا، سالانه ۱۲۰ میلیون ریال برای تامین یک نفر در قالب قرارداد یک ساله یا دو نفر در قالب قرار داد شش ماهه  به شرط داشتن طرح پژوهشی مورد پذیرش به کار گیرد.

وی تصریح کرد: مرکز حافظ شناسی در نظر دارد این پژوهانه را در اختیار دانش‌آموختگان واجد شرایط یا کسانی که ظرفیت مناسبی در شاخه‌های هنری دارند و طرحی را برای مرکز حافظ شناسی اجرا کنند، قرار دهد.

حسنلی ادامه داد: این تفاهم نامه طی یک مراسم در مرکز حافظ شناسی امضا شد، که بر اساس اهداف بلندمدت مرکز حافظ شناسی مبنی بر توسعه پژوهش‌های علمی در پیوند با حافظ ، جذب و حمایت از پژوهشگران منعقد شده است.

مدیر مرکز حافظ شناسی با بیان اینکه این تفاهم نامه باعنوان پژوهانه (گرنت) زهرا طاهری تنظیم شده است، افزود: مرکز حافظ شناسی در نظر دارد این پژوهانه را در اختیار دانش‌آموختگان دوره دکتری یا کارشناسی ارشد و هنرمندان قرار دهد.

انتهای پیام/ت

منعقد کردن تفاهم نامه مرکز حافظ شناسی با استاد دانشگاه استرالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.