مطیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

آغاز به کار مراکز مشاوره در خوابگاه‌ها/ طرح دانشگاه بدون دخانیات به کجا رسید؟

سرپرست صندوق رفاه دانشجویی گفت: اگر خوابگاهی با تصمیم دانشگاه ادغام، تعویض و تفکیک شود، ما اجازه دخالت نداریم.

شروع کار مراکز مشاوره در خوابگاه‌ها/سراتجام طرح دانشگاه بدون دخانیات چه شد؟ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فعالیت مراکز مشاوره در خوابگاه‌ها از امسال آغاز می‌‌شود و در حوزه سلامت روح و روان، سلامت جسمی، تربیت بدنی و ورزش،  تغذیه، بهداشت رستوران‌ها  نظارت خواهیم کرد و برنامه‌هایی خاص داریم که در آینده آنها را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویی ادامه داد: زمانی که سرپرست صندوق رفاه بودم رسیدگی به وام دانشجویان دکتری شروع شد و انشالله در آینده به آن رسیدگی بیشتری خواهیم کرد، باید به دانشجویان دکتری بیشتر کمک کرد تا طبق مقررات کار آنها به خوبی پیش رود.

آیا تعداد خوابگاه افزایش پیدا می‌کند؟

مطیعی درباره افزایش تعداد خوابگاه‌های دانشجویی، بیان کرد: مصوبات هیئت امنا سیاست‌های دانشگاه‌ها را رقم می‌زند و ما نمی‌توانیم در امور دانشگاه‌ها دخالت کنیم؛ موضع ما تنها جنبه حمایتی دارد و اینکه دانشگاه‌ها خوابگاهی را ادغام، تعویض و تفکیک کنند جزو سیاست‌های دانشگاه به شمار می‌رود؛ به لحاظ ضوابط اجازه دخالت نداریم اما از مجموعه اقداماتی که منجر به خدمات بهتر به دانشجو می‌شود قطعا حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح دانشگاه بدون دخانیات، گفت: این طرح‌ها را دفاتر مشاور پیگیری می‌کند و در جایی که نیاز به حمایت باشد، از دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

از  ارتقا برنامه‌های دانشجویی حمایت می‌کنیم

مطیعی افزود: قرار نیست وظایف معاونان دانشجویی را انجام دهیم، ما از ارتقای برنامه‌های دانشجویی حمایت می‌کنیم؛ تاکید داریم که در آشپزخانه‌ دانشگاه‌ها در تهیه مواد اولیه دقت شود و مسئولان استانداردها در نگهداری، طبخ و توزیع استاندارهای شاخص‌های بهداشت و سلامت را  رعایت  و از پیمانکاران دارای مجوز و استاندارد لازم استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.