فرهنگ توجه به تولید داخلی و حمایت از تولید داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت:فرهنگ توجه به تولید داخلی و حمایت از تولید داخلی و بسترسازی برای ترویج سرمایه‌گذاری در تولید ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان درباره نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با نام "رونق تولید" اظهار داشت: مانند سال گذشته مخاطب اصلی شعار سال مردم قرار داده شده‌اند و توقع و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از آحاد مردم انقلابی ما این است که به این ضرورت توجه بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری راه برون رفت از مشکلات را توجه به تولید ملی و رونق تولید بر شمرده‌اند که تحقق آن توجه مضاعفی را می‌طلبد، مسئولان بایستی به این شعار توجه بیشتری داشته باشند و انتظار ما این است که دولت به عنوان دستگاه اجرایی کشور موانع تولید را بر طرف کند.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان این‌که بخشی از موانع به قوانین و مقررات باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات اهم از مصوبات مجلس و مصوبات هیئت وزیران و بخش‌نامه‌های وزارت‌خانه‌ای است و به هم ریختگی که سبب می‌شود وحدت رویه را در حمایت از تولید از بین ببرد بایستی اصلاح شود.

وی ادامه داد: فرهنگ توجه به تولید داخلی و حمایت از تولید داخلی و بسترسازی برای ترویج سرمایه‌گذاری در تولید ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، امروزه مردم اقبال خود را از تولیدات ملی نشان داده‌اند و در سال ۹۷ مردم انقلابی کشور ما بیش از گذشته حمایت از کالا‌های ایرانی را در دستور کار خود قرار دادند.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: عِرق ملی در سال گذشته به خوبی در اقشار مختلف جامعه مشاهده شد و مردم ایران بر این مسئله بیش از گذشته واقف شدند که کالا‌های وارداتی استقلال، معیشت زندگی و جوانان ما را هدف گرفته و امروزه واردات کالا‌های قاچاق و کالا‌هایی که به صورت رسمی به کشور وارد می‌شود و تولید آن کالا در داخل کشور نیز وجود دارد از انگیزه تجاری خارج شده و اهداف سیاسی دارد.

باطنی خاطرنشان کرد: شیوه و راه غربی‌ها نشانه رفتن استقلال کشور و آموزه‌های انقلابی و دینی جامعه ما است، بنابراین مردم انقلابی ما در مقابل جنگ اقتصادی کشور بایستی با تمام توان ایستادگی کنند و امروز رونق تولید خط مقدم جنگ اقتصادی ما است.

وی اظهار داشت: بنابراین در این راه تولیدکنندگان ما بایستی حداکثر ظرفیت تولید خود را به کار ببندند و مسئولان کشور و سیستم بانکی نیز حمایت همه جانبه خود را از تولیدات داخلی انجام دهند تا در سال جدید شاهد به ثمر نشستن شعار سال باشیم و امیدواریم با مصرف تولیدات داخلی در جامعه برون رفت از مشکلات را در پایان سال داشته باشیم.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان به اشاره مقام معظم رهبری به "تقی‌زاده‌های" زمان در سخنان نوروزی ایشان و عوامل غرب‌گرایی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته پدیده نفوذ در کشور ایران شکل گرفته و در برخی از مدیریت‌های جامعه اتفاق افتاده است، تفکر غرب‌گرایی یکی از آسیب‌هایی است که امروزه در سطح گسترده‌ای در طیفی از مسئولان مشاهده می‌شود.

باطنی افزود: این نگاه و تفکر، خودباوری، خوداتکایی و اعتماد به نفس را برای ملت ایران بر نمی‌تابد و برای این که روی پای خود بایستیم ممکن است چند بار زمین بخوریم، اما پس از آن راه رفتن در عرصه‌های مختلف را فرا گرفته و بر توان خود تکیه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عناصر دلداده غرب رهرو تقی‌زاده گذشته کشور ما هستند و هشدار مقام معظم رهبری ذهن جوان انقلابی و مردم شهیدپرور جامعه را معطوف این خطر کردند و بدون تردید بصیرت توده مردم ما اجازه تکرار تاریخ را نخواهد داد تا عناصر وابسته و خود فروخته مسیر جامعه ما را تغییر دهند.

انتهای پیام/م

 

رونق تولید خط مقدم جنگ اقتصادی ا‌ست

برچسب ها: اخباراقتصادی ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار