اتحادیه اروپا اقدامات آمریکا علیه کوبا را به شدت محکوم کرد

آلبرتو ناوارو، سفیر اتحادیه اروپا در کوبا شامگاه سه‌شنبه تصمیم آمریکا در انجام اقدامات حقوقی جدید علیه کوبا و شرکت‌های همکار با این کشور را به شدت محکوم کرد.

اتحادیه اروپا اقدامات آمریکا علیه کوبا را به شدت محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آلبرتو ناوارو، سفیر اتحادیه اروپا در کوبا شامگاه سه‌شنبه تصمیم آمریکا در انجام اقدامات حقوقی جدید علیه کوبا و شرکت‌های همکار با این کشور را به شدت محکوم کرد.

ناوارو در واکنش به سخنان یک مقام دولت ترامپ که ساعاتی قبل‌تر مطرح شده بود گفت: «ما عمیقاً درباره این تصمیم، متأسفیم، چون این باعث ایجاد سردرگمی بیشتر برای شرکت‌های خارجی خواهد شد که دنبال ایجاد اشتغال و رفاه در کوبا هستند.»

این در حالی است که یک مقام آمریکایی اعلام کرد جان بولتون، مشاور امنیت ملی این کشور روز چهارشنبه تحریم‌های تازه‌ای را علیه کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه اعلام خواهد کرد.

رویترز در خبری دیگر اعلام کرد، یک مقام آمریکایی گفت دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور امکان طرح شکایت را علیه تمامی شرکت‌های خارجی طرف تجارت با کوبا و توقیف دارایی‌های آن‌ها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار