چشم مدعیان به شبه تراکتور/ تبریز ۲ برای تبریز ۱ به میدان می‌رود

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز «چهارشنبه» به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عصر امروز «چهارشنبه» در یک بازی حساس به مصاف استقلال تهران خواهد رفت. تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از ۵ بازی باقی مانده خود در لیگ برتر باید به مصاف ۴ تیم مدعی قهرمانی برود. نماینده تبریز در نخستین گام عصر امروز در ورزشگاه آزادی میهمان آبی پوشان پایتخت است.

شاگردان رضا مهاجری در این مسابقه بدون محروم و مصدوم به مصاف تیم پر قدرت استقلال تهران خواهند رفت و امیدوار هستند به خاطر هواداران پر شور تیم اول شهرشان هم که شده دست خالی به تبریز باز نگردند. رضا مهاجری مربی تیم فوتبال ماشین سازی در این بازی در هر چهار پست خود از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کند. مربی تیم فوتبال ماشین سازی از فرناندو دخسوس با تجربه درون دروازه سود می‌برد که اگر این بازیکن برزیلی از آمادگی لازم برخوردار باشد. مهاجمان استقلال کار سختی برای گل زدن به او خواهند داشت.

مهاجری همچنین در خط دفاعی از محمد حسین کنعانی زادگان مدافع مورد اعتماد کارلوس کی‌روش استفاده خواهد کرد. بدون شک این مدافع ملی پوش در این مسابقه با انگیزه‌های خاصی در مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود. محمد اهل شاخه و توحید غلامی نیز از جمله بازیکنانی هستند که در میانه میدان می‌توانند کمک حال مهاجری باشد. اما خطرناک‌ترین بازیکنان سبزپوشان تبریزی در خط حمله این تیم قرار دارند، جایی که بازیکنان با تجربه‌ای مانند رضا خاقی فر، محسن یوسفی و فرید بهزلادی کریمی.

تقابل ۳ مرد خط حمله تیم فوتبال ماشین سازی با مدافعان تیم فوتبال استقلال می‌تواند صحنه‌هایی زیبا را در این مسابقه حساس رقم بزند.

دیدار این ۲ تیم امروز ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار