کاهش زمان تعمیرات پارس جنوبی افزایش ۷ میلیارد مترمکعبی تولید گاز را در پی دارد

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای کاهش روز‌های تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی، هفت میلیارد مترمکعب به تولید گاز طبیعی این مجتمع افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی هاشم‌زاده فرهنگ افزود: به منظور تحقق چشم‌انداز مجتمع گاز پارس جنوبی برای سرآمدی در عملیات و رقابت‌پذیری در تراز جهانی، امسال همه فاز‌های پارس جنوبی تلاش خود را برای بهینه کردن برنامه‌های تعمیرات اساسی به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در نیمه ابتدایی سال پالایشگاه‌های گازی پارس جنوبی درگیر فعالیت‌های تعمیراتی خود هستند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در فصل گرم سال مدیریت و راهبری تعمیرات اساسی پالایشگاه‌هاست که مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال نسبت به سال ۹۷، مدت زمان انجام تعمیرات اساسی ۲۷ روز کاهش یافته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت کاهش زمان توقف کار پالایشگاه‌ها در دوره تعمیرات گفت: این بازه زمانی پارسال ۲۰۱ روز بود که برای امسال ۱۷۴ روز در نظر گرفته شده که این کاهش زمان تعمیر اساسی و توقف فعایت پالایشگاه، معادل افزایش ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعبی فرآورش گاز است.

انتهای پیام/ک

برنامه ریزی برای کاهش  زمان تعمیرات پالایشگاه‌های پارس جنوبی

برچسب ها: وزارت نفت ، شرکت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.