مدیرکل بهزیستی استان خوزستان؛

جهت تسکین روانی سیل زدگان همچنان در اردوگاه ها حضور داریم

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان از حضور گروه های این سازمان جهت تسکین روانی مردم سیل زده خبر داد.

غلامرضا صدیق راد، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه از همان روز‌های ابتدایی تیم‌های ما برای ترغیب و متقاعد کردن مردم در امر تخلیه منازل، وارد مناطق سیل زده شده بودند، گفت: همچنان نیز مشغول انجام اقدامات جهت تسکین روانی مردم در اردوگاه‌ها هستیم.

وی افزود: ۹۶ گروه فوریتی محب و ۲۳ تیم اورژانس اجتماعی شامل کارشناسان روانشناسی و مددکار‌ها جهت آرام کردن مردم از نظر روانی از همان روز‌های اول که اصطلاحا فاز شوک نامیده می‌شود به مناطق سیل زده و اردوگاه‌ها اعزام شدند.

صدیق راد بیان کرد: تیم ها‌ی بهزیستی افرادی که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی بودند، مثل کودکان و زنان را شناسایی و به ساکنین اردوگاه‌ها در جهت سازگاری با شرایط جدید و پذیرش واقعیت کمک کردند.


مدیرکل بهزیستی استان خوزستان اظهار کرد: برای کودکان در جهت آموزش و نشاط و کاهش استرس به کمک مددکاران و مربیان ۱۷ مهدکودک سیار در اردوگاه‌ها راه اندازی کرده ایم و به معلولان نیازمند، وسایل کمک توانبخشی مانند ویلچر، عصا، پوشینه و... ارائه شد.

این مقام مسئول گفت: کمک‌های ارسالی از ۵ استان معین کشور مثل تهران، البرز، فارس، کرمان، اصفهان و سراسر کشور در شیرخوارگاه فتح المبین اهواز جمع آوری، بسته بندی و به اردوگاه‌ها ارسال میشوند.

وی ضمن دعوت از همه مردم خیر و نوع دوست برای کمک به سیل زدگان، در پایان تصریح کرد: شهروندان نیز می‌توانند با شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خوزستان نزد بانک ملی ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ و شماره شبای حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خوزستان نزدبانک ملی ir۲۴۰۱۷۰۰۰۰۰۰۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ برای کمک رسانی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ ح

تسکین روانی مردم سیل زده

برچسب ها: سیلاب ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار