خدمات گازرسانی به سیل زدگان خوزستان

با تصمیم ستاد مدیریت بحران شرکت گاز خوزستان و در جهت رفاه حال شهروندان آسیب دیده از سیل که در مناطق اسکان موقت مستقر هستند، خدمات رایگان گازرسانی ارائه می‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابول پور،  مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: با توجه به وضعیت روستاها و شهرهای درگیر سیل و استقرار شهروندان سیل زده در اردوگاه‌ها و مدارس با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان و همچنین تصمیم گیری در ستاد مدیریت بحران شرکت گاز خوزستان در صدد ارائه خدمات گازرسانی رایگان به محل اسکان سیل زدگان هستیم.

وی با اشاره به کمک رسانی به سیل زدگان استان بیان داشت: با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان و با توجه به نیازمندیهای سیل زدگان اقلام غذایی و مواد بهداشتی، چادر و گونی در اختیار سیل زدگان قرار داده شده است که این کمک‌ها تا پایان بحران سیلاب ادامه خواهد داشت.

ابول پور ادامه داد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان تاکنون بیش از ۶۰۰ سرویس ماشین آلات سنگین اعم از لودر، بیل مکانیکی، کمپرسی، جرثقیل و قایق برای احداث سیل بند و کمک به سیل زدگان اعزام شده است که این خدمات تا پایان بحران سیل ادامه دارد.

انتهای پیام/م

حمایت از خانواده های سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.