معاون کمیته امداد استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارسال بیش از ۵ میلیارد تومان کمک‌ نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل‌زده

سیف گفت: کمیته امداد استان تهران ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به استان‌های سیل زده ارسال کرد.

جمعه///////// جمع آوری بیش از ۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی کمیته امداد استان تهرانمحمد هادی سیف معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از روز‌های ابتدای سال با وقوع سیل در استان گلستان، خوزستان، لرستان و دیگر شهر‌ها جمع آوری کمک‌های مردمی در دستور کار قرار داشت.

وی با بیان اینکه هفته گذشته به همراه گروه خیرین ۸ دستگاه مواد غذایی، مواد بهداشتی و پوشاک به استان گلستان و کانون‌های سیل در استان لرستان ارسال کرده ایم، گفت: به طور خاص ۴ میلیارد تومان ارزش کالا‌های غیر نقدی جمع آوری شده کمیته امداد است.

سیف تاکید کرد: کمیته امداد استان تهران ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به صورت کالا به استان‌های سیل زده ارسال کرده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: تبلیغات در جهت جمع آوری کمک‌های مردمی تأثیر مثبتی دارد.

سیف گفت: کمک‌های اولیه خانوار‌ها در استان لرستان به اندازه کافی ارسال شده است؛ همچنین حضور فیزیکی گروه‌های جهادی نیز در این مناطق بسیار حائز اهمیت است.


بیشتر بخوانید: پرداخت ۱۶۴ میلیارد تومان کمک معیشت به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد 


وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی کمیته امداد و سایر گروه‌های جهادی در زمینه طبخ غذا، خارج کردن گل و لای از منازل مردم اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: از این به بعد باید بیشتر به فکر ساخت منازل و ترمیم مسکن برای سیل زدگان باشیم.

انتهای پیام/

اقدامات کمیته امداد در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار