استاندار لرستان:

تلاش برای ساخت محور خرم‌آباد- پلدختر/ ایجاد چند تونل در مسیر جاده

استاندار لرستان گفت: طراحی ساخت جاده خرم‌آباد- پل‌دختر در حال انجام است، اصل جاده باقی می‌ماند و ممکن است چندین تونل در مسیر ایجاد شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، موسی خادمی، استاندار لرستان گفت: طراحی ساخت جاده خرم‌آباد- پل‌دختر در حال انجام است، اصل جاده باقی می‌ماند و ممکن است چندین تونل در مسیر ایجاد شود.

 خادمی در جلسه ستاد بحران استان  بابیان اینکه از روز اول حادثه و سیل کمک‌های استان همدان وارد لرستان شد، اظهار داشت: هم‌اکنون نیز نیرو‌های استان همدان در چندین نقطه استان حضور دارند و کار‌هایی که به آن‌ها واگذارشده به نحو احسن انجام داده‌اند.

وی افزود: چندین مأموریت جدید به‌اتفاق یکدیگر برای فعالیت ماشین‌آلات آن‌ها تعریف شد و ممکن است این ماشین‌آلات متناسب با نیاز افزایش یابند؛ امیدوارم با این حس نوع‌دوستی همراه احساس مسئولیت مدیران، بتوانیم کار بازسازی را در استان سرعت دهیم.

استاندار لرستان بابیان اینکه حجم خسارات خیلی بالا است و ما در تلاش هستیم این روند را به حالت عادی برگردانیم عنوان کرد: در ابتدای وقوع سیل تمامی ارتباطات قطع بود بنابراین خدمات‌رسانی تقریباً غیرممکن شد، اکنون عمده فعالیت ما معطوف به رساندن وضعیت به حالت عادی است تا بتوانیم کار خدمات‌رسانی و شروع پروژه‌ها، همچنین فعالیت‌های اقتصادی مردم را آغاز کنیم.

خادمی به جاده قدیم خرم‌آباد- پل‌دختر اشاره کرد گفت: طراحی آن در حال انجام است، اصل جاده باقی خواهد ماند، اما نقاطی که عبور از محل قبلی آن ممکن نیست با ترسیم واریانت جدید ممکن است چندین تونل در مسیر ایجاد شود و روستائیانی که در حاشیه این جاده قرار دارند نباید نگرانی در مورد راه داشته باشند.

انتهای پیام/پ

ساخت جاده خرم‌آباد- پلدختر آغاز می‌شود

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار