المیادین، پرسپولیس را با رئال بتیس مقایسه کرد

یک رسانه عربی طی گزارشی به تعریف تمجید از باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و بازیکنان این تیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه عربی المیادین طی گزارشی ضمن تمجید از تیم پرسپولیس ایران، به بررسی رقابت‌های پیش روی این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر ایران پرداخت.

این رسانه عربی در این گزارش نوشت: اکثریت از میزان علاقه مندی ایرانی‌ها به فوتبال آشنا هستند. یکی از تیم‌های باشگاهی که ایرانیان به آن علاقه‌مند هستند، تیم پرسپولیس است که متعلق به پایتخت ایران است. تیم پرسپولیس ایران پرطرفدار‌ترین تیم ایرانی است که نام این باشگاه در رتبه چهل و نهمین باشگاه پرطرفدار فوتبال دنیا دیده می‌شود.  

هواداران پرسپولیس در هر بازی به طور میانگین با حضور ۳۶ هزار نفری خود در بازی‌ها، تیم محبوب خود را در استادیوم تشویق می‌کنند. این تعداد هوادار با طرفداران تیم رئال بتیس در لالیگا برابری می‌کند. باشگاه پرسپولیس ستاره‌های بزرگی از جمله علی دایی، مهدی مهدوی کیا کریم باقری احمدرضا عابدزاده و علی کریمی به فوتبال ملی تحویل داده است.

در کنار همه این ستاره ها، برترین دروازه بان ایران و قاره آسیا، علیرضا بیرانوند نیز در این تیم توپ می‌زند. همچنین مهدی طارمی در این تیم بازی کرده و هنوز سید جلال حسینی در جمع سرخپوشان حضور دارد. پرسپولیسی‌ها با ۱۱ بار قهرمانی در لیگ برتر ایران رکوردی تاریخی در سطح این کشور و آسیا از خود بر جای گذاشتند.

تیم پرسپولیس با وجود حضور کشور‌های پرجمعیتی، چون هند و جین، همیشه بیشترین تعداد تماشاگران را به استادیوم کشانده و پر هوادارترین تیم تاریخ آسیا با چهل میلیون هوادار است. سطح بازی پرسپولیس در لیگ ایران یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر است.


بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت فروشی دیدار ذوب آهن اصفهان وپرسپولیس تهران از ساعت ۱۲ فردا

جلسات ادامه دار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

کاشانی: برانکو مربی با شخصیت و بزرگی است / برای آشنایی بازیکنان با هیئت مدیره، تشکیل جلسه می‌دهیم


انتهای پیام/

تمجید رسانه عربی از تیم پرسپولیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
این قرمز دوستش دارم خیلی زیاد
آخرین اخبار