کاشانی: برانکو مربی با شخصیت و بزرگی است / برای آشنایی بازیکنان با هیئت مدیره، تشکیل جلسه می‌دهیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در آینده جلسه‌ای ترتیب خواهیم داد تا بازیکنان با اعضای جدید هیئت مدیره آشنا شوند.  

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برانکو ایوانکوویچ و مصاحبه‌ای که سرمربی پرسپولیس خطاب به او کرده بود واکنش نشان داد و گفت: برانکو مربی بزرگی است. من با او امروز آشنا نشده ام و از زمانی که او در تیم ملی حضور داشت با او در ارتباط بودم. او مربی بسیار فهیمی است و باید از دانش این مربیان برای زیرساخت‌های باشگاه استفاده کرد. امیدوارم در کنار برانکو با توجه به دانش و تجربه‌ای که دارند، جوانانی در تیم حضور پیدا کنند که از استعداد بالایی برخوردارند و در آینده می‌توانند مفید ورزش باشند.

کاشانی در واکنش به ادعای علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس که عنوان کرده بود اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس را نمی‌شناسد واکنش نشان داد و گفت: بزرگترین سرمایه یک ورزشکار اخلاق او است. حتما در آینده جلسه‌ای ترتیب خواهیم داد تا بازیکنان تیم پرسپولیس با اعضای جدید هیئت مدیره که افرادی شایسته، شاخص و فرهیخته هستند، آشنا شوند.

او در مورد شایعه همکاری نکردن برانکو با پرسپولیس گفت: شایعه مربوط به قطع همکاری با برانکو صحت ندارد. اینگونه شایعات اطراف باشگاه‌های بزرگ هست که نباید به آن توجه کرد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس همچنین در مورد پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در انتها افزود: باشگاه در تلاش است تا به هر طریقی که شده است، پول نایب قهرمانی پرسپولیس که به دلیل مشکلات ارزی وارد کشور نشده است را به صندوق باشگاه برگرداند.


بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت فروشی دیدار ذوب آهن اصفهان وپرسپولیس تهران از ساعت ۱۲ فردا

جلسات ادامه دار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

لیست بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن مشخص شد


انتهای پیام/

مصاحبه با جعفر کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار