نصیرزاده: اگر استقلال را می‌بردیم به نفع تمام تیم‌های بالای جدول بود

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی گفت: اگر ما در بازی امروز پیروز می‌شدیم به نفع پرسپولیس، سپاهان و پدیده هم بود و به این موضوع فقط از یک جهت نگاه نکنید.

نصیر زاده: اگر استقلال را می بردیم به نفع تمام تیم های بالای جدول بود، نه فقط تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیر زاده مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز  بعد از شکست این تیم مقابل تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه زنوزی (مالک باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی) می‌خواهد به ماشین سازی کمک کند تا قهرمانی را از رقبا بگیرد اظهار کرد: اگر ما در بازی امروز پیروز می‌شدیم به نفع پرسپولیس، سپاهان و پدیده هم بود و به این موضوع فقط از یک جهت نگاه نکنید.

او ادامه داد: اگر شفر هم کمک داور بود گل را افساید اعلام می‌کرد. ماشین سازی برای خودش بازی می‌کند و برای تیم خاصی بازی نمی‌کند.

نصیرزاده در مورد صحنه‌های مشکوک داوری و قضاوت این دیدار بیان کرد: صحنه‌ای که توپ به دست بازیکن برخورد نمی‌کند و او مراقب این است که تماسی با توپ نداشته باشد نمی‌تواند پنالتی باشد. از قضاوت داور در نیمه اول راضی نبودم، چون بیش‌تر بازی را تماشا می‌کرد تا داوری، اما نیمه دوم خوب بود. صحنه اول در دقیقه یک پنالتی بود و باید بگویم داور بازی امروز کلا کم خطا و پنالتی می‌گیرد و این به ضرر ما بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی امروز پاداش برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود یا خیر تصریح کرد: برای این سوالی که شما می‌پرسید متاسف هستم.

نصیر زاده درباره حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه گفت: وقتی تیمی از ایران در آسیا بازی دارد هواداران تیم‌های دیگر برای تشویق می‌روند. این بازی هم به همین شکل و هواداران تبریزی برای تشویق تیم شهرشان آمده بودند.

او درباره رفتار هواداران استقلال با کنعانی زادگان اظهار کرد: تماشاگران استقلال فهیم و خوب هستند و با تیمی بزرگ و آسیایی بازی داشتیم.

نصیر زاده درباره تماس سپیدرودی‌ها درباره محسن فروزان افزود: فقط یک فردی تماس گرفت و گفت اگر ما بودیم قبل از بازی فروزان را بازی نمی‌دادیم و از این موضوع بی اطلاع هستم. این فرد با آذر نیا هم حرف زده و در جریان موضوعات تراکتورسازی نیستم.


بیشتر بخوانید:

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

بازی رسانه‌ای و دروغ‌های هدفمند عضو کادر فنی استقلال

حاشیه های پیش از دیدار استقلال تهران - ماشین سازی


انهای پیام/

صحبت های نصیرزاده بعد از شکست مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار