تیموری: بازی با ماشین سازی از دیدار مقابل سپاهان سخت‌تر بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی با ماشین سازی از سپاهان سخت‌تر بود و خدا را شکر که این دیدار را با برد پشت سر گذاشتیم.

تیموری: بازی با ماشین سازی از سپاهان سخت‌تر بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم تیموری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز در مورد این دیدار گفت: بازی با ماشین سازی از سپاهان سخت‌تر بود، اما توانستیم این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم.

او درمورد اینکه در این بازی استرس داشته یا خیر تصریح کرد: استرس من طبیعی است، چون بازی کردن برای استقلال با استرس همراه است. یک سال و یک ماه بود که بازی نکرده بودم.

تیموری درمورد پیشنهاد‌هایی که از تیم‌های دیگر داشته گفت: پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتم، اما در استقلال ماندم تا برای این تیم بازی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش راضی بوده بیان کرد: من نباید راضی باشم و هواداران و شفر باید از من راضی باشند. خداروشکر رفتار خوبی با من شد.


بیشتر بخوانید:

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

مهاجری: بازی سختی را مقابل استقلال پیش بینی می کردیم/ داوران شهامت داوری نداشتند/ در چند جبهه باید بجنگیم؟

شفر: هواداران امروز عالی بودند/ باید به بازیکنان شانس دوباره داد/ می‌خواهیم زود به ابوظبی برویم و در زمین خوب تمرین کنیم


انتهای پیام/

صحبت های تیموری بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار