اجرای طرح هادی در ۱۴۵ روستای خراسان شمالی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: اکنون طرح هادی در ۱۴۵ روستای استان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی اکبر صابری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تلاش داریم تا پایان سال مالی جاری، آسفالت معابر ۹۰ روستای استان به اتمام برسد.

وی افزود: در سال ۹۷، ۲ هزار تن قیر رایگان برای اجرای آسفالت معابر روستایی و طرح‌های عمرانی این استان توسط بنیاد جذب شده است که این میزان قیر سبب سرعت دادن به اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان تهیه شده است، افزود: تا کنون طرح هادی در ۲۰۰ روستا از ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان اجرایی شده است.

صابری در بخش دیگر سخنان خود درباره اعتبارات طرح هادی روستایی استان گفت: در سال ۹۷، بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها مصوب شده است که از این رقم ۸۰ میلیارد ریال جذب شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب طرح‌های هادی روستایی استان مربوط به منابع ملی است که همه آن تخصیص پیدا کرد، اما متاسفانه اعتبارات استانی تنها ۵۰ میلیارد ریال تخصیص داشته است.

انتهای پیام/ط


طرح هادی در ۱۴۵ روستای خراسان شمالی

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.