استاندار خراسان رضوی :

ارتش نهادی مردمی است/ وفاداری و خدمت به مردم افتخار ارتش است

استاندار خراسان رضوی گفت: افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن و خدمت به مردم است که بخشی از آن را در حادثه سیل اخیر دیدیم.

ارتش نهادی مردمی است/ وفاداری و خدمت به مردم افتخار ارتش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی امروز صبح در مراسم رژه ارتش در مشهد گفت: امروز برای ایران روز بزرگی است، زیرا کارنامه درخشان ارتش در ۴۰ سال گذشته حکایت از وفاداری‌ها و خدمات این نیرو به مردم دارد.

وی تصریح کرد: نیرو‌های لشکر ۷۷ خراسان فداکاری‌های زیادی در دوران دفاع مقدس خصوصاً در خوزستان و غرب کشور انجام دادند که کارنامه تابناکی برای این نیرو خصوصاً شمال شرق کشور است.

استاندار خراسان رضوی گفت: ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که فرمانده این نیرو فقیهی عالی مقام است و هیچ نیرویی در دنیا برای خشنودی خداوند نمی‌جنگد و این تنها مختص نیرو‌های مسلح کشور است.

رزم حسینی افزود: ارتش از مکتب اسلامی دفاع می‌کند و ما جز در صدر اسلام این ویژگی را نداشتیم و امروز محتوای ارتش ما مکتبی است، با پشتوانه مردمی حرکت کرده و اقدامات لازم را به انجام می‌رساند.

وی تصریح کرد: جوانان ما افتخار می‌کنند که روزی لباس رزم را بر تن می‌کنند تا به نظام خود خدمت کنند، امروز وقتی کشور با سیل مواجه می‌شود ارتش پای کار می‌آید و این نشان دهنده مردمی بودن این نهاد است.

استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۵ روز است نیرو‌های مسلح از جمله ارتش در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند و در کنار مردم قرار دارند که قابل تقدیر است.

رزم حسینی افزود: امروز در خراسان رضوی ندای همدلی و همکاری وجود دارد و همه مسئولان برای تعالی این استان در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنند تا شرایط لازم برای اشتغال و زندگی مردم فراهم شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خراسان رضوی در حوزه اقتصادی بسیار بالا است و نیازمند همراهی کارآفرینان برای شکوفا کردن آن‌ها هستیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: باید اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی را به عنوان الگو به کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام // ف. ک

 

افتخار ارتش مردمی بودن  است

برچسب ها: استانداری ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.