فرمانده ارشد قرارگاه شمال‌ شرق ارتش:

ارتش در قالب نیروهای واکنش سریع حافظ مرزهای کشور است

فرمانده ارشد قرارگاه شمال‌ شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در قالب نیروهای واکنش سریع و به روز بوده و در غرب، جنوب غرب و شرق کشور از مرزهای کشور حفاظت می‌کند.

ارتش در قالب نیروهای واکنش سریع حافظ مرزهای کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر رضا آذریان فرمانده ارشد قرارگاه شمال‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز صبح در مراسم رژه یگان‌های ارتش در مشهد گفت: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته سنتی نیست و در قالب نیروهای واکنش سریع و مدرن به روز بوده و در غرب، جنوب غرب و شرق کشور مستقر و از مرزهای کشور حفاظت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف به خودکفایی رسید و روی پای خود ایستاده است، تصریح کرد: روزی که دشمن پس از پیروزی انقلاب به دنبال انحلال ارتش بود امام خمینی (ره) دستور دادند ارتش باید بماند و در شهرهای بزرگ به رژه پرداخته و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

فرمانده ارشد قرارگاه شمال‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتش امروز در خدمت مردم است و در حوادث سیل اخیر قبل از دستور دادن به ارتش این نیرو به صورت خودجوش به کمک مردم شتافت، گفت: ارتش با این پیام دوباره در نظام جمهوری اسلامی ایران متولد شد و این تولد را در این روز همه ساله جشن می‌گیریم.
 
آذریان افزود: امروز باید بدانیم تثبیت امنیت کشور در روزهای اول انقلاب توسط ارتش انجام شد.
 
وی با بیان اینکه ارتشیان در دوران دفاع مقدس نیز در کنار دیگر رزمندگان ایستادند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: بعد از آن تلاش شد با تأسیس جهاد خودکفایی بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و ادوات مورد نیاز را در داخل تولید کنیم.

فرمانده ارشد قرارگاه شمال‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه ترفندهای دشمن در عرصه‌های مختلف رصد شده و برنامه ریزی لازم برای خنثی کردن این توطئه‌ها به انجام می‌رسد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

مراسم رژه یگان‌های ارتش در مشهد برگزار شد

برچسب ها: ارتش ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار