ارتش با تولید امنیت نقش کلیدی خود را در رونق تولید ایفا می‌کند

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: ارتش به عنوان نیروی مسلح با تولید امنیت نقش کلیدی خود را در رونق تولید ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ‌دوم ارسلان پرویز فرمانده ارشد آجا در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در بیرجند اظهار داشت: بنا به فرمایش امام راحل روز پیوستن ارتش به مردم لحظه شادمانی بندگان خدا و یأس دشمنان بوده و باعث افتخار نظام اسلامی است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: ملت ایران تاکنون فراز و فرود‌هایی زیادی داشته و خطرات بسیاری را پشت سر گذاشته و با پیروی از رهبر معظم انقلاب که الگوی آزادی و عدالت خواهی است بدون شک در همه زمان‌ها به پیروزی رسیدیم و از همه صحنه‌ها موفق بیرون آمدیم.

پرویز تصریح کرد: پیام ایران اسلامی به کشور‌ها منطقه صلح و دوستی و ثبات منطقه است و نیرو‌های ارتش مانند سایر نیرو‌های انقلابی کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام مانند مشت آهنین بوده و حضوری ولایتمدار در همه عرصه‌های تکلیفی دارد.

وی ادامه داد: وجود ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح مایه آرامش و دلگرمی برای کشور است و اندیشه خودکفایی در ارتش با الهام از هدایتگری‌های امام و با دستور مستقیم مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز ارتش به درخت تنومندی تبدیل شده و در حال حاضر پیچیده‌ترین تسلیحات را در کشور می‌سازیم و در منطقه به ارتش خودباور، مقتدر، مومن و شکست ناپذیر تبدیل شده و به عنوان مشت آهنین ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح در مقابل دشمنان ایستاده است.

پرویز اظهار کرد: ملت ایران تحت تاثیر اندیشه‌های شیطانی و ماجراجویانه آمریکا نیست و امروز دشمنان با زورگویی به میدان آمدند تا معاددلات جهانی را به نفع برخی از سرمایه داران تغییر دهند.

وی افزود: امسال را رهبر معظم انقلاب به سال رونق تولید نامگذاری کردند و تاکید ایشان به تولید برای خنثی کردن تمام نقشه‌ها دشمن است و ارتش به عنوان نیروی مسلح با تولید امنیت نقش کلیدی خود را در رونق تولید ایفا می‌کند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: ما نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان و ملت ایران اقدام ننگین و شکست خورده آمریکا در تروریست خواندن سپاه را محکوم می‌کند و اعلام می‌کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شیطان بزرگ با تحریم سپاه و تروریست خواندن سپاه نهایت خباثت خود را نشان داد.

پرویز تصریح کرد: دولت آمریکا فکر می‌کند می‌تواند نیروی برآمده از قانون اساسی را تروریست بخواند؛ سپاه یکی از دستاورد‌های ملت ایران و برآمده از متن ملت و بر اساس اصل ۱۵۹ قانون اساسی نیروی مقتدر در کنار ارتش است.

 انتهای پیام / ا 

نیرو‌های مسلح مایه آرامش و دلگرمی برای کشور است

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.