جذب کمک‌های خیران برای مدرسه سازی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و جذب ۶۹ میلیارد ریال کمک‌های مردم خیر در مدارس و واحد‌های آموزشی برگزار شد.

رسول عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان برگزار شد و از آغاز سال تحصیلی ۹۷ تا کنون، مردم و خانواده‌های سخاوتمند شهرستان  کمک‌های شایانی به توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش کرده اند.

وی در ادامه، افزود: مشارکت خیرین بلند همت بهبهان در اهدازمین، ساخت، احداث، تعمیر و تجهیز مدارس به شکل ارزشمندی بوده است.

عبدی پور با اشاره به مشارکت اولیاء دانش آموزان، اشخاص حقیقی و حقوقی و فرهنگیان در یاری رسانی به آموزش و پرورش  تصریح کرد: ۶۹ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر شهرستان در مدارس و واحد‌های آموزشی جذب شد.

این مقام مسئول با اشاره به رویداد سیل و آسیب برخی مدارس استان یادآور شد: با رضایت خیرین، مبالغی از مشارکت‌های مردمی برای کمک و یاری به دانش آموزان و مدارس سیل زده خوزستان اهدا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: احداث آموزشگاه ها، نمازخانه و کلاس‌های درس، اهدا زمین، تجهیز سالن کشتی دانش آموزی، تعمیرات اساسی و تجهیز واحد‌های آموزشی، توسعه مراکز فرهنگیان و جذب مبالغ قابل توجه از آورده‌های دانش آموزی و شرکت‌های خصوصی از جمله مشارکت‌های چشمگیر خیرین نیک اندیشدر سال ۹۸-۹۷ و بیست و یکمین جشنواره مدرسه ساز است.

انتهای پیام/م

جذب کمک خیران برای مدرسه سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.