رژه مشترک نیرو‌های مسلح در اراک/ آیت الله دری: همه رشادت‌های ارتشیان را در زلزله و سیل دیدند

رژه مشترک نیرو‌های مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همزمان با روز ارتش آیین رژه نیرو‌های مسلح استان مرکزی روز پنجشنبه ۲۹ فروردین با حضور مسئولان استانی مقامات نظامی و انتظامی خانواده‌های معظم شهدا جانبازان ایثارگران در مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر اراک برگزار ودر این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس تجلیل شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: ۷ اصل در قانون اساسی مربوط به ارتش است که ارتش در همه شرایط برای دفاع از ایران اسلامی آماده بوده و همیشه در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: از وظایف ارتش این است که همیشه هم آمادگی رزمی و هم آمادگی برای هرگونه خدمات اجتماعی را به جامعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح از قدرت بسیاری برخوردار هستند و قدرت ایران نشان از انگیزه‌های مردم نیرو‌های مسلح ایمان عشق به شهادت و جهاد در راه خدا دارد.

آیت الله دری: همه رشادت‌های ارتشیان را در زلزله و سیل دیدند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نمونه بارز فداکاری‌های ارتش در سال ۹۶و۹۷ در زلزله کرمانشاه و در سال ۹۸ در سیل‌های اخیر در سراسر کشور بود که همه رشادت‌های آنان را دیدند.

وی تصریح کرد: از دیگر اصل‌های قانون اساسی مربوط به سپاه می‌باشد که شجره طیبه با عظمتی که در کنار ارتش برای عزت عظمت و اقتدار ایران اسلامی همواره در تلاش هستند

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: سپاه پاسداران همواره در ساخت مدارس مساجد مزارع جاده‌ها و احیای کشاورزی در سنگر‌های خدمت در حال انجام وظیفه است.

باید ضریب آمادگی در مقابل دشمن را نسبت به گذشته ۲ برابر افزایش دهیم

وی تصریح کرد: باید ضریب آمادگی را نسبت به گذشته ۲ برابر افزایش دهیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم این عهدی ست که از امروز تا قیام حضرت مهدی با امام زمان عجل الله بسته شده است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: شهادت بزرگترین افتخار مردان خداست مرگ و شهادت در راه سعادت همیشگی است و هدف پیروزی اسلام و قرآن است

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس تجلیل شد

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.