نقل و انتقال معلمان به کدام مناطق پایتخت انجام می‌شود؟

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت نقل و انتقال معلمان از استان‌ها به تهران و برعکس توضیح داد.

نقل و انتقال معلمان به کدام مناطق پایتخت انجام می‌شود؟عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقال معلمان برای سال تحصیلی آینده در شهر تهران اظهار کرد: ورود و خروج نیرو در شهر تهران از منطقه 13 به بعد میسر است چرا که در برخی مناطق مازاد نیرو و در برخی مناطق کمبود داریم بنابراین باید این شرایط را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در سیستم کار را پیگیری کردیم تا ورودی‌ها و خروجی‌ها صرفا در مناطق مورد نیاز به نیروی مازاد انجام شود و باید شرایط لازم وجود داشته باشد تا با نقل و انتقال معلمان موافقت شود.

فولادوند تصریح کرد: معلمان در صورتی که در مبدأ، مازاد و در مقصد مورد نیاز باشند نقل و انتقال پیدا می‌کنند در غیر این صورت نمی‌توانیم با درخواست‌ها موافقت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: اکنون معلمان می‌توانند از استان‌های دیگر در مناطق ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۷ فعالیت خود را آغاز کنند و در دیگر مناطق این امکان وجود ندارد.

وی بیان کرد: البته در بین سایر مناطق اگر هماهنگی‌های لازم صورت گیرد جابجایی‌های جزئی در بین مناطق خواهیم داشت.

فولادوند درباره آمار نقل و انتقال معلمان گفت: هنوز آمار دقیق در این مورد وجود ندارد، اما سعی می‌کنیم طبق تقویم در نظر گرفته شده در اردیبهشت ماه ساماندهی معلمان را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

وضعیت نقل و انتقال معلمان به مدارس پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار