انهدام باند سرقت خودرو در رامسر

فرمانده انتظامی رامسر از انهدام یک باند سرقت خودرو با ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ،گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیم اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارقان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت:پس از هماهنگی‌های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت خودرو در این شهرستات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با شاره به این که متهمان پس از اوراق کردن این خودرو‌ها قطعات آن را به فروش رسانده بودند، افزود: این ۳ سارق حرفه‌ای خودر پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند و مضوع در دست بررسی است.

وی با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار