دلنوشته احسان معراجی فر برای شهید آملی +فیلم

احسان معراجی فر گزارشگر صدا و سیما در روز شهادت حسین آملی از دلتنگی هایش برای او نوشته است تا بار دیگر بدانیم که امنیتمان را مدیون چه کسانی هستیم.

دلنوشته احسان معراجی فر برای شهید آملی +فیلمبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین آملی یکی دیگر از جانبازان عزیز کشور به خیل شهدا پیوست.

احسان معراجی فر که چندی پیش از او گزارشی تهیه کرده بود و حال و هوای او را از نزدیک درک کرده بود،از دلتنگی هایش برای او نوشته تا بار دیگر بدانیم که امنیتمان را مدیون چه کسانی هستیم.

«بالاخره شهید شد. امروز در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) خبر او بود که چشم هایم را گریان کرد.

بیش از ۳۰ سال یک جانشینی روی تخت تا ما دوان دوان دنبال دغدغه‌های شخصیمان باشیم بی تفاوت به تنهایی او و یک عمر سکوت تا برخی آقازاده‌ها هر حرفی می‌خواهند بزنند و هرکاری می‌خواهند بکنند و خیالشان از امروز ۸ صبح راحت که دیگر چشم‌هایی که با حرکت پلکهایش سجده می‌کرد نظاره گر آن‌ها نیست.

او شهید شد و رفت تا قیامت وعده دیدارمان باشد و او عزیزترین سوژه گزارش هایم بود که هر وقت کارم گیر می‌کرد التماس دعا از او داشتم و اگر از آن گزارش بار‌ها تجلیل شد به خاطر عزت شهید سید حسین آملی بود نه من کمترین. گزارشش را ارسال میکنم تا با پخشش و یادآوری اش تنها قطره‌ای از دریای ایثارش را معرفی کنیم».

 

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار