تولیت آستان قدس رضوی:

شعار ما کار فرهنگی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در حرم مطهر رضوی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنیم.

شعار ما کار فرهنگی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی، علمی، قرآنی، هنری و سیاسی گفت: شعار ما کار فرهنگی است و همه این شبستان‌ها، رواق‌ها، صحن‌ها و فضا‌ها برای آن است که مردم تربیت شوند، ساخت اماکن این چنینی هدف نیست بلکه باید از این ظرفیت برای انجام فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، جوان انقلابی حداقل باید تاریخ معاصر کشور به ویژه دوران مشروطیت را مطالعه کند تا توان تحلیل سیاسی داشته باشد تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال تکرار همان سناریوی مشروطیت است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: ما باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی مشهد رسیدگی کنیم تا این شهر به الگو و نمونه در سطح کشور تبدیل شود، باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری، مشهد را به یک دانشگاه تربیتی تبدیل کنیم.

مروی افزود: یک جوان انقلابی باید ضمن شناخت نقاط ضعف دشمن و نقاط قوت خود، به اصل «ما می‌توانیم» اعتقاد راسخ داشته باشد و مرعوب غرب نباشد، چنین جوانانی در دوران دفاع مقدس با ایمان و پشتکار، جنگ را پیش بردند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مانند موشکی، هسته‌ای و فناوری نانو پیشرفت‌های خوبی داشته است، برخی در دنیا این موفقیت‌ها را نمی‌خواهند، اما به اجبار ایران را به‌عنوان قدرت بزرگ منطقه پذیرفته‌اند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

استفاده  از ظرفیت ها برای انجام فعالیت های فرهنگی در آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.