برخورد قاطعانه با عوامل مسئول در به وجود آمدن سیل

امام جمعه آبادان بر لزوم برخورد قاطعانه با عوامل مسئول در به وجود آمدن سیل تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه از رییس قوه قضاییه خواست با بررسی میدانی با افراد خاطی و یا برخی از متولیان امور کم کاری و کوتاهی در جریان سیل برخورد قانونی کند.

وی افزود: در تابستان و در روزهایی که خشکسالی بسیاری از زمین های کشاورزی استان را تهدید می کرد،مردم تقاضای باز شدن سدها و سرازیر شدن آب به زمین ها را داشتند که این اتفاق رخ نداد و حالا با حجم انبوه آب رهاسازی شده از سدها مواجه هستیم که متاسفانه سبب خسارات فراوان به مردم و روستاییان شده است، وزارت نیرو باید در این زمینه پاسخگو باشد.

امام جمعه آبادان به مسئولان گفت: برای توسعه اشتغال به رونق تولید توجه ویژه و جدی داشته باشند، هیچ مدیری حق اخراج نیروهای بومی را ندارد،حتی اگر پروژه اقتصادی به اتمام رسید،تعدیل نیرو باید از کارکنان غیربومی آغاز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: مراقب باشیم در جریان سیل اخیر و مشکلات اقتصادی از اهمیت و جشن های نیمه شعبان غافل نشویم و این روزهای ارزشمند و مقدس را پاس بداریم، چراکه دشمن به دنبال سواستفاده و ضربه به اعتقادات فرهنگی و مذهبی مردم است.

وی در آستانه میلاد حضرت ولیعصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان از زحمات جهادی این نیروهای مخلص و مقتدر قدردانی کرد.

خطیب جمعه آبادان گفت: توجه جدی مردم و مسئولان به مساجد با هدف تربیت نیروهای ارزشی برای حرکت موثر در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ د

 برخورد با مسئولان کم کار در زمینه سیل

برچسب ها: نمازجمعه ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.