فتنه های آمریکایی ها علیه نظام و اقتدار سپاه

امام جمعه آبادان گفت:آمریکایی های تروریست، چهل سال است که از سپاه پاسداران سیلی می خورند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه آبادان امروز در جمع نمازگزاران در مصلی ثامن الائمه و ۸ شهید گمنام با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا بدانند نه تنها کسانی که چنین لباسی را بر تن دارند بلکه امروز هر کدام از ایرانی‌ها یک سپاهی هستند.

وی علت این دشمنی آمریکایی‌ها با سپاه پاسداران را سیلی محکم دانست که ۴۰ سال است آمریکا از سپاه می خورد به طوری که در تمامی صحنه ها و نقشه هایی که آمریکا برای کشورمان حتی خاورمیانه کشیده است این سپاه است که نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

امام جمعه آبادان ادامه داد:فتنه های آمریکایی ها علیه نظام و اقتدار سپاه در برابر همه آنها امروز بر کسی پوشیده نیست از همین روست که آمریکایی‌ها از سپاه و حافظان انقلاب اسلامی عصبانی هستند و در پی ضربه زدن به آنها بر آمدند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی افزود: آمریکا هزینه های گزافی را در خاورمیانه متحمل شده تروریست را رشد داده و در پی برنامه ریزی و تجزیه طلبی سوریه، لبنان و همچنین ناامنی هایی را برای خاورمیانه ایجاد کرده اما همه به یمن وجود سپاه همه این نقشه ها بر علیه خود آمریکاست و خاورمیانه نه تنها برای ملت مسلمان بلکه برای خود آمریکایی ها ناامن شده است.

وی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر به دنبال جنگ روانی علیه سپاه هستند بدانند امروز سپاه پاسداران بیش از هر زمان دیگری در بین مردم محبوبیت دارد چرا که در همه صحنه ها از جنگ تحمیلی تا اقتصاد مقاومتی و یا همین سیل اخیر سپاه بدون ادعا در کنار مردم ایستادگی کرده است و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به حرکت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در پوشیدن لباس سپاه تأکید کرد: اگر نمایندگان در عمل می خواهند از سپاه پاسداران حمایت کنند باید بدانند که کنار گذاشتن کنوانسیون‌های مانند اف ای تی اف و تصویب قوانینی که به مسئولان اجازه ندهند فرزندانشان در آمریکا زندگی کنند می تواند در عمل حمایت آنها را نسبت به سپاه نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در مقابله با سیل و جلوگیری از ورود آب به شهر در نقاط مختلف نقش داشتند گفت: انتظار می‌رود  با مدیریت بحران نهایت همکاری ها انجام شود.

وی نسبت به کم کار ها و سهل انگار ها تذکر داد و افزود: همانگونه که رئیس قوه قضاییه هم متذکر شده در موضوع سیل هیچگونه کم کاری و سهل انگاری پذیرفته نیست و همه باید دستورات کمیته بحران را مو به مو انجام دهند.

انتهای پیام/ د

آمریکا تروریست و تروریسم پرور جهانی

برچسب ها: نمازجمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.