نساجی امروز پدیده‌تر از پدیده بود

تقابل نساجی و پدیده زیر باران بهاری در قائم شهر با برد سرخپوشان همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ امروز جمعه ۳۰ فروردین در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به دیدار هم رفتند که در پایان تیم نساجی به سه امتیاز با ارزش این بازی دست یافت.

شاگردان جلالی و گل محمدی نیمه نخست با یک بازی محتاطانه بدون گل به رختکن رفتند، اما نساجی مازندران که در قائم شهر با حمایت تماشاگران‌اش تاکنون اجازه برتری به تیم‌هایی مانند پرسپولیسٰ تراکتورسازی و سپاهان را نداده بود این باز نیز نشان داد در ورزشگاه خانگی خود نه تنها شکست ناپذیر است که می‌تواند برنده هم باشد.

با شروع نیمه دوم در همان دقیقه نخست تیم نساجی مزد بازی محتاطانه نیمه اول و هجومی نیمه دوم خود را گرفت و مجتبی ممشلی در دقیقه ۴۶ توانست تنها گل این بازی را به ثمر برساند تا امید‌های پدیده در قائم شهر ناامید شود.

نساجی که در دور رفت مقابل همین تیم پدیده با نتیجه سه بر صفر سنگین‌ترین شکست فصل را به خود دیده بود در دقیقه ۴۶ توانست انتقام شکست دور رفت را بگیرد پاس رو به عقب محمدمهدی نظری را مجتبی ممشلی از پشت محوطه جریمه با شوت تماشایی وارد دروازه پدیده کرد تا نساجی در شروع نیمه دوم به گل سه امتیازی خود برسد و تا پایان ۹۰ دقیقه با بازی منطقی این نتیجه را حفظ کند.

نساجی با این برد، شاگردان یحیی گل‌محمدی را که با تمام توان تلاش کرده بودند تا با ۳ امتیاز از ورزشگاه شهید وطنی خارج شوند در فاصله چهار هفته به پایان فصل دست خالی به مشهد فرستاد تا امید پدیده به کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی دور از دسترس‌تر شود.

نساجی با این برد موقتا در رده نهم جدول قرار اگرفت و منتظر بازی پارس جنوبی و سپید رود رشت است که در صورت برد پارس جنوبی این تیم جای نساجی را خواهد گرفت.

پدیده نیز با این شکست همچنان با ۴۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول ماند.

خبرنگار خدیجه پرورش

انتهای پیام/

برد نساجی مقابل پدیده

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار