استاندار کرمانشاه :

تاخیر انداختن جواب استعلام‌ها نمونه فساد اداری است

استاندار کرمانشاه مبارزه با فساد اداری را یکی از مهمترین مقوله‌هایی دانست که در اقتصاد مقاومتی باید پیگیری شود و به تاخیر انداختن جواب استعلام‌ها و کار امروز را به فردا انداختن نمونه فساد اداری است.

تاخیر انداختن جواب استعلام‌ها  نمونه فساد اداری استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک سری قوانین مزاحم و غیرضروری وجود دارد که باید تکلیف آن‌ها مشخص شود، گفت: در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید به دنبال اصلاح قوانین برویم و قوانین مزاحم را حذف کنیم و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می خواهیم  در راستای اصلاح این قوانین و حذف قوانین مزاحم و غیرضرور جلسات کارشناسی برگزار کند و موضوع را به نتیجه برساند.

او در ادامه یادآور شد که در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این تنها دولت نیست که باید وارد میدان شود بلکه بخش خصوصی نیز باید حضور فعالی در تحقق این سیاست‌ها داشته باشد.

او از اتاق بازرگانی خواست نقش خود را در اقتصاد مقاومتی مشخص کند و تنها جامعه از دولت توقع ایفای نقش را نداشته باشند همچنین  بانک‌های استان  در مقوله اقتصاد مقاومتی ورود جدی تری داشته باشند و نقش موثرتری ایفا نمایند.

او بر حذف و کاهش نقش واسطه‌ها و دلال‌ها نیز در راستای حمایت از تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید بر روی فساد اداری که مانع حرکت است کار شود و این موانع شناسایی شوند.

بازوند همچنین به وجود سرمایه‌های سرگردان در میان مردم اشاره کرد و نمونه آن را ورود این سرمایه‌ها به مقوله‌های سرمایه گذاری مانند ثبت نام خودرو، گلیم و گبه و سایر موارد دانست و گفت: باید ساز و کاری طراحی شود که این سرمایه‌ها به سمت تولید هدایت شود.

بازوند افزود: ۲۰ مورد از بیانات رهبر معظم انقلاب را در ارتباط با رونق تولید احطاء کرده ایم و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهیم که مدیران باید پروژه‌های خود را با این ۲۰ بند تطبیق دهند.

انتهای  پیام/ز

 کاهش نقش واسطه‌ها در راستای حمایت از تولید کنندگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار